جا مایع پلاستیکی مدل Move Red برند اشپیرلا طرح فانتزی قرمز

280,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1009595

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: پلاستیک
  • ارتفاع: 18 سانتی‌متری
  • گنجایش و ظرفیت: 330 میلی‌لیتر
  • وزن: 100 گرم
  • رنگ: قرمز
  • مناسب برای دستشویی و روی سینک ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مایع پلاستیکی مدل Move Red برند اشپیرلا طرح فانتزی قرمز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

پمپ مایع Move Red

ابعاد

5x7x18 سانتی متر

رنگ

قرمز

سایر توضیحات

دارای دهانه‌ی بزرگ به منظور پر کردن آسان دوباره‌ی مخزن قابلیت هماهنگی با سایر محصولات این مدل پمپ استیل ضد‌زنگ، پلی اتیلن نازل استیل ضد‌زنگ

وزن

100 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مایعی خارجی Move Red

جا مایع دستشویی و ظرفشویی یکی از لوازم ضروری و کاربردی در هر سرویس بهداشتی می باشد. در انتخاب جا مایعی اگر علاوه بر کیفیت، طراحی و رنگ‌بندی آن نیز برایتان مهم است، ما به شما پمپ مایع دستشویی اشپیرلا مدل Move Red را پیشنهاد می کنیم. این جا مایع دستشویی سوئیسی با طراحی منحصر به‌ فرد و رنگ قرمز زیبایی که دارد می تواند انتخابی مناسب برای سرویس بهداشتی شما باشد.
به کمک جا مایعی سوئیسی می توانید فضای سرویس بهداشتی خود را جذاب و زیبا کنید. این پمپ مایع سوئیسی علاوه بر سرویس بهداشتی و حمام، در آشپزخانه نیز قابل ‌استفاده است و به ‌علت طرح و رنگ زیبایی که دارد می توانید آن را با سایر وسایل و دکوراسیون منزل خود هماهنگ کنید. جا مایع خارجی مدل Move Redاز جنس پلاستیک با کیفیت و استحکام بالا ساخته شده است.
این جا مایع دستشویی در مقایسه با محصولات مشابه ماندگاری بالایی دارد می توانید سال ها از آن استفاده کنید. اندازه دهانه پمپ مایع دستشویی سوئیسی مناسب بوده در صورت خالی شدن مخزن به راحتی در کمترین زمان می توانید آن را دوباره پر کنید. استفاده از جا مایعی آسان می باشد و با فشار کم مایع از داخل مخزن خارج می شود.
همچنین شستشوی پمپ مایع نیز آسان می باشد و به راحتی سر آن باز شده، با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. از جا مایعی خارجی می توانید برای شامپو، مایع ظرفشویی، لوسیون، صابون مایع و… نیز استفاده کنید. شرکت اشپیرلا یک برند سوئیسی است و محصولات آن از بهترین مواد با تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند و از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار می باشند.

محصولات منتخب