جا مایع پلاستیکی مدل Toronto Red برند اشپیرلا به رنگ قرمز شفاف

293,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1006771

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: پلاستیکی
  • ارتفاع: 15 سانتی‌متری
  • وزن: 130 گرم
  • رنگ: قرمز شفاف
  • مناسب برای دستشویی و روی سینک ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مایع پلاستیکی مدل Toronto Red برند اشپیرلا به رنگ قرمز شفاف”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Toronto Red

ابعاد

7.5×9×15 سانتی متر

رنگ

قرمز

سایر توضیحات

طول عمر بالاو تمیز کردن آسان دارای دهانه‌ی بزرگ به منظور پر کردن آسان دوباره‌ی مخزن کاملا مقاوم ، مناسب برای مایع صابون و لوسیون

وزن

130 گرم

معرفی جا مایع Toronto Red سوئیسی

پمپ مایع دستشویی یا ظرفشویی اشپیرلا مدل Toronto انتخاب خوبی برای استفاده در سرویس‌های بهداشتی است. قراردادن این جا مایع در کنار دیگر لوازم مرتبط و هم‌شکل با آن، جلوه‌ای زیبا و مجلل به سرویس بهداشتی خواهد داد. برای ساخت این پمپ مایع دستشویی از پلاستیک مرغوب پلی استایرن استفاده شده است. گرچه غیرنصبی بودن جامایع دستشویی احتمال افتادن آن را افزایش می دهد اما جامایع دستشویی پلاستیکی Toronto در برابر ضربه و افتادن از استحکام مناسبی برخوردار است و با هر ضربه ای به راحتی نمی شکند.

بدنه‌ی آن با رنگ قرمز دارد و می تواند رنگ و روح تازه ای به فضای سرویس بهداشتی شما ببخشد. این رنگ زیبا را می توانید با رنگ سایر اکسسوری های خود ست کنید. این جا مایع خارجی در سرویس‌هایی با کاشی‌های ساده و متنوع بسیار چشمگیر خواهد بود.برای پرکردن آن، به‌راحتی و با یک دور چرخاندن درپوش پمپی روی آن، مایع را درون ظرف ریخته و آن را ببندید. با یک فشار کوچک روی پمپ، مقدار مناسب از صابون مایع از آن خارج خواهد شد. بنابراین در مصرف و استفاده از مایع دستشویی صرفه جویی لازم انجام می شود. کیفیت و استحکام بالای پمپ این جامایعی باعث افزایش طول عمر آن می شود.

شما می توانید تا مدت ها از این جامایع دستشویی خارجی در حمام یا سرویس بهداشتی خود برای نگهداری از لوسیون یا مایع شوینده استفاده کنید. قطر این جامایعی در بزرگترین سطح مقطع ۸٫۵ و ارتفاع کلی آن ۱۵٫۵ سانتی متر می باشد. این ابعاد گنجایش مناسبی به این جامایعی داده بنابراین نیازی به پرکردن مکرر آن نخواهید داشت. با توجه به بدنه نیمه شفاف جامایع دستشویی خارجی Toronto همواره از میزان محتویات باقی مانده آن آگاه خواهید بود.

محصولات منتخب