جا مسواکی سرامیکی فانتزی مدل Bahia دو رنگ از برند ونکو آلمان

ناموجود

برند:

کد کالا:
21674100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ابعاد: 7*7*11 سانتی‌متری
  • وزن: 240 گرم
  • رنگ: سفید-آبی
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی سرامیکی فانتزی مدل Bahia دو رنگ از برند ونکو آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Bahia

ابعاد

11x7x7 سانتیمتر

رنگ

سفید آبی ملایم

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

240 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا مسواکی سرامیکی Bahia

تمیز نگه داشتن مسواک برای سلامتی دهان و همچنین سایر اعضای بدن بسیار مهم است. انجام این کار مانع از انتقال آلودگی و بیماری ها به دهان و دندان شما می شود. جامسواکی یکی از وسایلی است که به شما در نگهداری مسواک کمک می کند. جا مسواکی Bahia تولید شرکت ونکو و از جنس سرامیک با کیفیت بالا می باشد. ونکو یکی از شرکت های معتبر و معروف در زمینه تولید محصولات سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه است.

جا مسواکی آلمانی یکی از محصولات شرکت ونکو می باشد که از بهترین مواد ساخته شده و طراحی منحصر به فردی دارد. رنگ سفید – آبی جا مسواکی خارجی فضای سرویس بهداشتی شما را زیبا تر کرده و با هر دکوراسیونی مطابقت دارد. جامسواکی ها در طرح ها و رنگ های متنوع ای در بازار موجود می باشند اما در انتخاب آن ها علاوه بر رنگ و طرح باید به کیفیت نیز توجه داشته باشید.

جا مسواکی خارجی کیفیت و استحکام بالایی داشته، می توانید سال ها از آن استفاده کنید این جامسواکی وزن سبکی دارد که جا به جای را برای شما آسان می کند. جا مسواکی خارجی اندازه مناسبی داشته و فضای کمی را در سرویس بهداشتی شما اشغال می کند و بهترین انتخاب برای خانه های کوچک است. ارتفاع جا مسواکی ۱۱ سانتیمتر و دهانه آن ۷ سانتیمتر می باشد که می توانید علاوه بر مسواک برای نگهداری وسایل دیگر مانند خمیر دندان نیز از آن استفاده کنید. در صورت کثیف شدن جا مسواکی آلمانی می توانید آن را به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز کنید.

محصولات منتخب