جا مسواکی سرامیکی مدل Cubic مکعبی کلین ولکه طرح فانتزی

280,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
783852

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ابعاد: 7*7*9 سانتی‌متری
  • وزن: 300 گرم
  • رنگ: طوسی تیره
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی سرامیکی مدل Cubic مکعبی کلین ولکه طرح فانتزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

cubic

ابعاد

9x7x7 سانتی متر

رنگ

طوسی تیره

سایر توضیحات

مقاومت بالا مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

300 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا مسواکی سرامیک Cubic

مسواک زدن یکی از راه های سالم نگه داشتن و محافظت از سلامت دهان و دندان ما می باشد. اما بسیاری از ما نحوه صحیح نگهداری از مسواک را در سرویس بهداشتی نمی دانیم. جا مسواکی وسیله ای برای نگهداری مسواک است. که در دو مدل دیواری و رومیزی در بازار موجود می باشد و از تنوع زیادی در جنس، رنگ و طرح برخوردار است. جا مسواکی مدل Cubic از سرامیک با کیفیت ساخته شده، که برخلاف نمونه های فلزی در برابر ضربه مقاوم می باشد. جا مسواکی خارجی علاوه کیفیت و استحکام بالایی که دارد طراحی منحصر به فردی نیز داشته و رنگ زیبای آن جلوه ای خاص به فضای سرویس بهداشتی شما می بخشد.

این جامسواکی تولید شرکت کلین ولکه است شرکت کلین ولکه یکی از شرکت های معتبر و معروف در زمینه تولید محصولات حمام و سرویس بهداشتی می باشد. این شرکت سعی کرده که از بهترین مواد در تولید محصولات خود استفاده کند. اندازه جا محفظه جامسواکی آلمانی بزرگ بوده و به شما این امکان را می دهد که وسایل بیشتری را در آن قرار دهید. از ویژگی های این جامسواکی ضد لکه بودن و شستشوی آسان آن است می توانید جامسواکی را با آب و مواد شوینده ملایم تمیز کنید. جا مسواکی آلمانی برای استفاده در هتل ها، خوابگاه ها، آپارتمان ها و… نیز مناسب می باشد.

محصولات منتخب