جا مسواکی سرامیکی مدل Dark Blue برند کلین ولکه طرح گرد فانتزی

250,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
789852

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ابعاد: 8*6*10 سانتی‌متری
  • وزن: 255 گرم
  • رنگ: آبی نفتی
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی سرامیکی مدل Dark Blue برند کلین ولکه طرح گرد فانتزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Dark Blue

ابعاد

10x6x8 سانتی متر

رنگ

آبی نفتی

سایر توضیحات

مقاومت بالا مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

255 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا مسواکی سرامیک Dark Blue

مسواک وسیله ای برای مراقبت و بهداشت دهان و دندان است و ارتباط مستقیمی با سلامت بدن ما داشته و به دلیل قرار گیری در محیط مرطوب سرویس بهداشتی، بنابراین باید در نگهداری درست آن دقت داشته باشیم. یکی از وسایلی که به ما می تواند در نگهداری کمک کند جامسواکی است. جا مسواکی ها دارای طرح و رنگ های متنوع ای می باشند ولی در هنگام خرید باید علاوه بر طرح و رنگ به کیفیت آن نیز توجه داشته باشید جا مسواکی مدل Dark Blue از جنس سرامیک با کیفیت بالا می باشد.

شستشوی این جا مسواکی آسان بوده، به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. این جا مسواکی از مرغوب ترین مواد با تکنولوژی روز دنیا تولید شده است و کاملا با محیط زیست سازگار بوده، به بدن انسان آسیب نمی رساند.

دهانه بزرگ جا مسواکی آلمانی به شما این امکان را می دهد تا تعداد بیشتری مسواک را در آن قرار دهید همچنین می توانید خمیردندان و دیگر وسایل را در این جامسواکی قرار دهید. کف صاف جا مسواکی بدون هیچ لغزشی روی روشویی قرار می گیرد. وزن سبک جامسواکی آلمانی باعث جا به جایی راحت آن هنگام نظافت می شود. جامسواکی خارجی لبه های بلندی دارد که مانع افتادن مسواک می شود. طرح و رنگ زیبای جا مسواکی آلمانی جلوه ای خاص به سرویس بهداشتی شما می دهد. جا مسواکی آلمانی اندازه مناسبی داشته و بهترین انتخاب برای سرویس بهداشتی های کوچک می باشد. از این جا مسواکی آلمانی می توانید آپارتمان ها، هتل ها، خوابگاه ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب