جا مسواکی لیوانی سرامیکی مدل Elegant رنگ سفید و طلایی

295,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
50835168520

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ابعاد: 13.46*9.39*9.65 سانتی‌متری لیوانی
  • وزن: 198.44 گرم
  • رنگ: سفید-طلایی
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی لیوانی سرامیکی مدل Elegant رنگ سفید و طلایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Elegant

ابعاد

9.65×9.39×13.46

رنگ

سفید با خط طلایی

سایر توضیحات

ساخت کشور آلمان مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

198.44 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا مسواکی آلمانی Elegant

سلامت دهان و دندان از اهمیت بالایی برخوردار است مسواک زدن یکی از کارهایی می باشد که به ما در سالم نگه داشتن دندان کمک می کند بنابراین مسواک و جا مسواکی از ملزومات یک زندگی سالم هستند و باید در نگهداری آن ها دقت داشته باشیم جا مسواکی سرامیک آلمانی تولید شرکت کلین ولکه بوده و از جنس سرامیک با کیفیت بالا می باشد کلین ولکه در ساخت محصولات خود از بروزترین و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کند طرح و رنگ زیبای جا مسواکی به فضای سرویس بهداشتی شما جلوه ای خاص می دهد. ارتفاع بلند این جا مسواکی مانع از افتادن مسواک شما روی زمین می شود همچنین دهانیه بزرگ جا مسواکی خارجی این امکان را به شما می دهد تا تعداد بیشتری مسواک و خمیر دندان را در آن نگهداری کنید.

یکی از مزیت های مهم جامسواکی آلمانی سرامیکی بودن آن می باشد که شستشو و تمیز کردن را برای شما آسان می کند شما می توانید با آب و مواد شوینده ملایم و یا با دستمال مرطوب جامسواکی را تمیز کنید. رنگ سفید و نوار طلایی به جامسواکی ظاهر ساده و در عین حال شیک می دهد که به راحتی با سایر اکسسوری های دیگر سرویس بهداشتی ست می شود. جا مسواکی آلمانی ماندگاری بالایی دارد و سال ها می توانید از آن استفاده کنید. این جا مسواکی می تواند انتخاب خیلی خوبی برای استفاده در هتل ها، آپارتمان ها، خوابگاه ها و… باشد.

محصولات منتخب