جا مسواکی سرامیکی آبی مدل Polaris Petrol برند ونکو

270,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
21322100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ابعاد: 7*7*11 سانتی‌متری
  • وزن: 350 گرم
  • رنگ: آبی براق-مشکی
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول
(1 customer review)

1 review for جا مسواکی سرامیکی آبی مدل Polaris Petrol برند ونکو

  1. بهاره اسدی

    خیلی کار قشنگیه به نسبت المانی بودنش قیمتش هم بد نیست فقط رنگش نر خوبه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی Polaris Petrol

ابعاد

11x7x7 سانتیمتر

رنگ

آبی نفتی

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

350 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا مسواکی Polaris Petrol

جا مسواکی وسیله ای کاربردی و ضروری برای هر خانه ای است و ارتباط نزدیک به سلامتی دهان و دندان ما دارد. جا مسواکی مدل Polaris Petrol تولید شرکت ونکو و از جنس سرامیک با کیفیت بالا می باشد این شرکت در ساخت وسایل خود از بهترین مواد با تکنولوژی روز دنیا استفاده می کند. یکی از مزیت های سرامیک شستشوی آسان آن است که به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم و یا با دستمال مرطوب تمیز می شود. طرح و رنگ آبی نفتی زیبای جا مسواکی با هر دکوراسیونی مطابقت داشته و فضای سرویس بهداشتی شما را زیباتر می کند. ابعاد جا مسواکی خارجی ۱۱*۷*۷ سانتیمتر می باشد و فضای کمی را در سرویس بهداشتی شما اشغال می کند و بهترین انتخاب برای فضا های کوچک است.

جا مسواکی خارجی نیاز به نصب ندارد و به خوبی روی میز و سینک قرار می گیرد. ارتفاع جا مسواکی آلمانی ۱۱ سانتیمتر بوده و مانع از افتاد و کثیف شدن مسواک شما می شود. یکی از ویژگی های مهم جا مسواکی آلمانی سر باز بودن آن است که باعث خشک شدن سریع مسواک می شود. سعی کنید جامسواکی را در فضاهای که تهویه خوبی دارند و دور از روشویی قرار دهید. وزن سبک جا مسواکی خارجی جا به جای و حمل آن را برای شما آسان می کند. از این جامسواکی می توانید برای نگهداری وسایل دیگر مانند خمیر دندان نیز استفاده کنید.

محصولات منتخب