جا مسواکی سرامیکی لیوانی مدل Pur Shiny برند کلین ولکه آلمان

290,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
625852

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ابعاد: 5*5*12.5 سانتی‌متری
  • وزن: 245 گرم
  • رنگ: سبز
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی سرامیکی لیوانی مدل Pur Shiny برند کلین ولکه آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Pur Shiny

ابعاد

5x5x12.5 سانتی متر

رنگ

سبز

سایر توضیحات

مقاومت بالا مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

۲۴۵ گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مسواکی Pur Shiny

مسواک یک وسیله ضروری و کاربردی برای هر خانه ای است و به دلیل قرار داشتن در فضای مرطوب سرویس بهداشتی باید در نگهداری آن دقت داشته باشیم جا مسواکی وسیله ای است که به ما در نگهداری و تمیز ماندن مسواک کمک می کند. همچنین مانع از انتقال بیماری به دهان و دندان می شود. جا مسواکی مدل Pur Shiny مانع تماس مسواک شما با سایر سطوح سرویس بهداشتی شده و از کثیف شدن آن جلوگیری می کند.

جا مسواکی آلمانی از جنس سرامیک با کیفیت و استحکام بالا می باشد از مزیت های مهم این جامسواکی ضد لک بودن آن است همچنین به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. این جا مسواکی خارجی برخلاف نمونه های فلزی زنگ نمی زند و با گذشت زمان تغییر شکل نمی دهد شما می توانید با خیال راحت از جا مسواکی آلمانی سال ها استفاده کنید. جامسواکی ها در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود می باشند. اما اگر شما به دنبال کیفیت هستید ما به شما جامسواکی خارجی را پیشنهاد می کنیم.

این جا مسواکی تولید یکی از شرکت های معروف به نام کلین ولکه می باشد این شرکت یک برند آلمانی است که سال ها در زمینه تولید محصولات حمام و سرویس بهداشتی فعالیت می کند. جا مسواکی خارجی طراحی منحصر به فردی دارد اندازه مناسب جا مسواکی آلمانی فضای کمی را در سرویس بهداشتی شما اشغال می کند. وزن سبک جا مسواکی باعث جا به جایی راحت تر هنگام نظافت می شود. این جا مسواکی جا دار بوده می توانید از آن برای نگهداری خمیر دندان نیز استفاده کنید.

جامسواکی آلمانی بهترین انتخاب برای خانه های کوچک و بهترین وسیله برای نظم بخشیدن به فضای سرویس بهداشتی است. جامسواکی خارجی برای استفاده در هتل ها، خوابگاها و.. نیز مناسب می باشد.

محصولات منتخب