جا مسواکی سرامیکی مدل X-Form برند ونکو طرح فانتزی سفید

297,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
21310100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پایه سرامیک و تنه پلاستیک
  • ابعاد: 8.6*8.6*12.5 سانتی‌متری
  • وزن: 505 گرم
  • رنگ: سفید شیشه ای
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی سرامیکی مدل X-Form برند ونکو طرح فانتزی سفید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی X-Form White

ابعاد

8.6×8.6×12.5 سانتیمتر

رنگ

سفید

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

505 گرم

جنس

سرامیک-پلاستیک

معرفی جا مسواکی X-Form White

جامسواکی X-Form یکی از محصولات زیبا و محبوب برند آلمانی ونکو می باشد. نام این جامسواکی آلمانی برگرفته از شکل پایه آن است که مانند حرف X انگلیسی است. بر روی این پایه یک لیوان شفاف قرار می گیرد که در واقع نگهدارنده ای برای مسواک ها و خمیردندان است. این لیوان شفاف از پایه قابل جدا شدن می باشد و بنابراین تمیز کردن و شستشوی آن بسیار آسان است.

وجود این نوع طراحی در این جامسواکی خارجی به آن نمایی خاص و متفاوت بخشیده است. نمایی که تطابق خوبی با اکثر استایل ها به ویژه استایل های مدرن و امروزی دارد. جامسواکی آلمانی X-Form انتخابی ایده آل برای افرادی است که به دنبال یک اکسسوری متفاوت و منحصر به فرد هستند. این جامسواکی می تواند در نگاه اول توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند. ونکو برای تولید این مدل از اکسسوری های خود از پلی رزین باکیفیت استفاده کرده است. این ماده، ماده ای مقاوم، با دوام و مستحکم است که استفاده از آن باعث افزایش ماندگاری اکسسوری می شود.

جامسواکی خارجی X-Form دارای سطح مقطع ۸٫۶ در ۸٫۶ سانتی متری می باشد و پایه X شکل آن به خوبی روی سطوح صاف در تمام جهات ایستاده می ماند. این جامسواکی زیبا و جادار به خوبی وزن وزن مسواک ها و خمیردندان شما را تحمل می کند. این جامسواکی که از نوع اکسسوری های غیرنصبی می باشد را می توان در کنار روشویی یا در کمد و قفسه های سرویس بهداشتی قرار داد. غیرنصبی بودن این جامسواکی این آزادی عمل را به شما می دهد تا در صورت نیاز نسبت به جا به جایی و تغییر مکان این جامسواکی خارجی اقدام نمایید.

محصولات منتخب