جا مسواکی سرامیکی مدل Edit green سبز برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
5875617852

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ابعاد: 7.2*7.2*17.4 سانتی‌متری
  • وزن: 308 گرم
  • رنگ: سبز
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی سرامیکی مدل Edit green سبز برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Edit green

ابعاد

11.1×7.2×7.2 سانتیمتر

رنگ

سبز

سایر مشخصات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان ساخت شرکت Kleine Wolke آلمان

وزن

۳۰۸ گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا مسواکی سرامیک Edit green

جا مسواکی خارجی مدل Edit green از جنس سرامیک با کیفیت بالا ساخته شده است این جامسواکی تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد جا مسواکی آلمانی طراحی منحصر به فردی دارد ارتفاع جا مسواکی بلند طراحی شده تا مانع افتادن مسواک شما شود. وزن ۳۰۸ گرمی جا مسواکی خارجی به شما کمک می کند تا جا مسواکی به خوبی و بدون هیچ لغزشی روی روشویی و کابینت قرار گیرد. جا مسواکی آلمانی دهانه بزرگی دارد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تعداد بیشتری مسواک و خمیر دندان را در آن قرار دهید.

رنگ سبز زیبای جامسواکی آلمانی به فضای سرویس بهداشتی شما جلوه ای زیبا داده و با اکسسوری های دیگر به راحتی ست می شود. جامسواکی آلمانی از نوع رومیزی بوده و به دلیل وزن سبک و کمی که دارد می توانید آن را به آسانی جا به جا کنید این جا مسواکی نیاز به نصب و ابزار خاصی ندارد. سرامیک به کار رفته در این جا مسواکی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و شستشوی آن آسان می باشد برای تمیز کردن می توانید از دستمال مرطوب و یا آب و مواد شوینده ملایم استفاده کنید.

از جا مسواکی خارجی می توانید برای نگهداری وسایل مختلف استفاده کنید. اگر فضای خانه شما کوچک است جا مسواکی خارجی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. جا مسواکی آلمانی درب نداشته که این خود باعث خشک شدن سریع مسواک شما بعد از استفاده می شود و از تجمع میکروب روی مسواک جلوگیری می کند. از جا مسواکی خارجی می توانید در هتل ها، رستوران ها، آپارتمان ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب