جا مسواکی سرامیکی مدل starfish لیوانی طرح برجسته سفید

ناموجود

برند:

کد کالا:
5090100852

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • وزن: 200 گرم
  • رنگ: سفید طرح دار
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی سرامیکی مدل starfish لیوانی طرح برجسته سفید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

starfish

رنگ

سفید

سایر توضیحات

ساخت کشور آلمان مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

200 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا مسواکی سرامیک starfish

جامسواکی مدل starfish تولید شرکت کلین ولکه آلمان است این جا مسواکی طراحی خاص و منحصر به فردی دارد روی بدنه جامسواکی شکل صدف به صورت برجسته طراحی شده است رنگ سفید و طرح خاص آن جلوه ای زیبا به فضای سرویس بهداشتی شما می دهد. جنس جامسواکی خارجی سرامیک بوده و از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر رطوبت برخوردار است.

این جا مسواکی بهترین انتخاب برای فضاهای مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی می باشد. جا مایع خارجی لبه های بلندی دارد که به بهتر نگهداشتن مسواک کمک می کند و مانع افتادن مسواک می شود. این جا مسواکی از نوع بدون درب می باشد که به خشک شدن سریع مسواک بعد از هر بار استفاده کمک می کند. برای بهداشت بیشتر مسواک و جلوگیری از آلودگی آن بهتر است جامسواکی را در فضایی که تهویه مناسب دارد قرار دهید. برای تمیز کردن نیز مسواک می توانید آن را با آب و مواد شوینده ملایم شستشو دهید.

جا مسواکی آلمانی دهانه بزرگی دارد که برای قرار دادن چند مسواک به همراه خمیر دندان مناسب است. جامسواکی خارجی به دلیل اندازه و ابعاد مناسبی که دارد بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. جامسواکی خارجی وزن مناسبی دارد و قابل حمل می باشد و جا به جای آن آسان است. از این جامسواکی خارجی می توانید در مکان ها مختلف مانند هتل ها، رستوان ها، خوابگاه ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب