جا مسواکی پلاستیکی فانتزی مدل Max Orange برند اشپیرلا سوئیسی

198,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1015381

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: پلاستیکی
  • ابعاد: 8.5*10 سانتی‌متری
  • وزن: 110 گرم
  • رنگ: نارنجی
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی فانتزی مدل Max Orange برند اشپیرلا سوئیسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی Max Orange

ابعاد

10×8.5 سانتی متر

ابعاد بسته بندی

9*9*10.5 سانتیمتر

رنگ

نارنجی

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

110 گرم

وزن بسته بندی

150 گرم

جنس

پلاستیک (آکریلیک)

معرفی جا مسواکی Max Orange

مسواک زدن یک کار مهم و ضروری برای سالم نگه داشتن دهان و دندان می باشد. بنابراین باید در تمیز نگه داشتن آن دقت کنیم. جا مسواکی یکی از وسایلی است که به ما در این کار کمک می کند. جا مسواکی سوئیسی مدل Max Orange ساخت شرکت اشپیرلا می باشد. این شرکت در تولید محصولات خود از بهترین مواد با تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده است. جا مسواکی خارجی از جنس پلاستیک (آکریلیک) بوده که از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار می باشد. این جامسواکی ماندگاری بالایی داشته و می توانید سال ها از آن استفاده کنید همچنین برخلاف جا مسواکی های ساخته شده از سرامیک در مقابل ضربه مقاوم بوده و نمی شکند.

برای اینکه مسواک شما دچار آلودگی نشود بهتر است جا مسواکی را دور از محل روشویی و در فضایی که تهویه خوبی دارد قرار دهید. برای نگهداری مسواک از جامسواکی های سر باز استفاده کنید زیرا رطوبت موجود در جا مسواکی های سر بسته باعث رشد باکتری ها می شود. جامسواکی سوئیسی Max Orange سر باز بوده و همین ویژگی باعث خشک شدن سریع مسواک شما می شود. ابعاد جا مسواکی سوئیسی ۱۰*۸٫۵ سانتیمتر است که فضای کمی را در سرویس بهداشتی شما اشغال می کند.

اندازه سر این جا مسواکی خارجی بزرگ می باشد و برای نگهداری وسایل دیگر مانند خمیر دندان نیز مناسب است. رنگ نارنجی جا مسواکی سوئیسی برای هر نوع دکوراسیونی مناسب می باشد و فضای سرویس بهداشتی شما را زیباتر می کند. از این جامسواکی Max Orange می توانید در آپارتمان ها، هتل ها، خوابگاه ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب