جا مسواکی پلاستیکی طلایی مدل Cubo برند اشپیرلا سوئیس

ناموجود

برند:

کد کالا:
1015284

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: پلاستیکی
  • ابعاد: 6*6*10.5 سانتی‌متری
  • وزن: 95 گرم
  • رنگ: زرد-طلایی
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی طلایی مدل Cubo برند اشپیرلا سوئیس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی Cubo

ابعاد

6 × 6 × 10.5 سانتیمتر

ابعاد بسته بندی

11 × 6.5 × 6.3 سانتیمتر

رنگ

زرد

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

95 گرم

وزن بسته بندی

120 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مسواکی سوئیسی Cubo

مسواک زدن یکی از کارهای است که ما هر روز برای تمیز کردن و محافظت از دهان و دندان خود انجام می دهیم و به دلیل قرار داشتن در یک محیط مرطوب در معرض باکتری های زیادی قرار دارد. بنابراین فضا و وسیله نگهداری آن اهمیت زیادی دارد. جا مسواکی Cubo تولید شرکت اشپیرلا و از جنس پلاستیک با کیفیت بالا می باشد. این شرکت در ساخت وسایل خود از بهترین مواد با تکنولوژی روز دنیا استفاده می کند. جا مسواکی سوئیسی از استحکام بالای برخوردار بوده به راحتی شکسته نمی شود. این جامسواکی ماندگاری بالایی داشته و سال ها می توانید از آن استفاده کنید مواد به کار رفته در ساخت این جامسواکی به بدن انسان آسیب نمی رساند و با محیط زیست سازگار است و به راحتی تجزیه می شود.

جا مسواکی ممکن است خیلی سریع کثیف شود بنابراین باید به طور مکرر تمیز شود تا از ایجاد آلودگی، میکروب، باکتری ها در جامسواکی جلوگیری کنیم. جا مسواکی خارجی در صورت لزوم به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم به راحتی تمیز می شود. ارتفاع جا مسواکی سوئیسی ۱۰٫۵ سانتمیتر می باشد و به همین دلیل مانع از افتادن مسواک و خمیر دندان می شود. رنگ زرد زیبای جا مسواکی سوئیسی به فضای سرویس بهداشتی شما جلوه ای خاص می دهد. از این جا مسواکی می توانید در فضاهای دیگر نیز استفاده کنید. اندازه جا مسواکی خارجی مناسب بوده فضای کمی را در سرویس بهداشتی شما اشغال می کند و به خوبی روی میز و سینک قرار می گیرد. شما می توانید از این جامسواکی در آپارتمان ها، خوابگاه ها، هتل ها و… نیز استفاده کنید.

محصولات منتخب

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.