جا مسواکی پلاستیکی مشکی مدل lido Black برند ونکو آلمانی

280,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
20008100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیک پلی رزین
  • ابعاد: 7*8*10 سانتی‌متری
  • وزن: 181 گرم
  • رنگ: مشکی مات
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی مشکی مدل lido Black برند ونکو آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی lido Black

ابعاد

8x7x10 سانتیمتر

رنگ

مشکی

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

181 گرم

جنس

پلاستیک(پلی رزین)

معرفی جا مسواکی خارجی lido Black

جا مسواکی یکی از ابزار های ضروری و کاربردی برای هر خانه ای می باشد. جا مسواکی خارجی مدل lido Black تولید شرکت ونکو است. این شرکت یکی از شرکت های معتبر و معروف در زمینه تولید لوازم سرویس بهداشتی و حمام می باشد. در ساخته جا مسواکی آلمانی از بهترین مواد از جنس پلاستیک (پلی رزین) با کیفیت بالا استفاده شده است. ابعاد جا مسواکی خارجی ۸*۷*۱۰ سانتیمتر بوده، فضای کمی را در سرویس بهداشتی شما اشغال می کند. جا مسواکی آلمانی طراحی منحصر به فردی دارد. لبه های بلند آن مانع از افتادن مسواک شده از کثیف شدن آن جلوگیری می کند. از این جا مسواکی برای نگهداری وسایل دیگر نیز می توانید استفاده کنید.

پلاستیک به کار رفته در این جامسواکی علاوه بر کیفیت از استحکام بالایی نیز برخوردار بوده می توانید از آن سال ها استفاده کنید. همچنین جا مسواکی آلمانی در مقابل کپک، لکه و باکتری مقاوم است. شستشوی جامسواکی آسان می باشد. به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم و یا با دستمال مرطوب تمیز می شود. وزن جا مسواکی آلمانی ۱۸۱ گرم بوده بسیار سبک است. طرح ساده و رنگ زیبای این جامسواکی با هر دکوراسیونی مطابقت دارد فضای ساده و زیبایی را برای سرویس بهداشتی شما فراهم می کند. مواد به کار رفته در ساخت جا مسواکی آلمانی با محیط زیست سازگار بوده به راحتی تجزیه می شود. از مزیت های جا مسواکی خارجی با نمونه های ساخته شده از شیشه این است که در صورت شکسته شدن به دست شما آسیب نمی رساند. از این محصول با کیفیت می توانید در هتل ها، آپارتمان ها، خوابگاه ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب