جا مسواکی سرامیکی طرح دار مدل Mosaik برند ونکو آلمانی

286,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
17564100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ابعاد: 7.5*7.5*12 سانتی‌متری
  • وزن: 155 گرم
  • رنگ: سفید-مشکی طرح دار
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی سرامیکی طرح دار مدل Mosaik برند ونکو آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی Mosaik

ابعاد

9x7x15 سانتی متر

رنگ

خاکستری

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

155 گرم

معرفی جا مسواکی خارجی Mosaik

جامسواکی Mosaik محصولی مدرن و زیبا از مجموعه اکسسوری های سرویس بهداشتی برند آلمانی ونکو می باشد. این جامسواکی از سرامیک بسیار باکیفیت ساخته شده است. طرح کلی این جامسواکی آلمانی استوانه ای شکل با قطر ۷٫۵ و ارتفاع ۱۲ سانتی متری است. ابعادی که گنجایش لازم برای نگهداری و سروسامان دادن به مسواک ها و خمیردندان اعضای خانواده را فراهم می کند. قطر مناسب این جامسواکی، جای گرفتن آن در مکان های مختلف سرویس بهداشتی را آسان تر ساخته است.

جامسواکی Mosaik بسیار آسان تر از جامسواکی های نصبی، قابل جا به جایی و یا تعویض می باشد. در این نوع جامسواکی های غیرنصبی، جامسواکی باید بتواند مسواک ها و خمیردندان را ایستاده نگه داشته و وزن آن ها را تحمل کند. امری که جامسواکی آلمانی Mosaik به خوبی از عهده آن برآمده است. نام این مدل از اکسسوری های ونکو به دلیل وجود طراحی موزاییکی شکل، Mosaik نامیده شده است. روی بدنه این جامسواکی آلمانی موزاییک هایی مربعی شکل به رنگ مشکی و طوسی نقش بسته است که به آن ظاهری مدرن و هنری داده است.

زمینه اصلی این جامسواکی سفید رنگ است. ترکیب این رنگ ها در کنار هم، باعث زیباتر شدن این جامسواکی خارجی شده است و علاوه بر آن با توجه به نوع رنگبندی، امکان تطابق آن با انواع اکسسوری ها و لوازم بهداشتی دیگر را فراهم کرده است. یکی از مزایای جامسواکی های سرامیکی از جمله جامسواکی خارجی Mosaik، عدم جذب و تجمع جرم و آلودگی روی سطح آن ها و در نتیجه سهولت در شستشوی آن هاست. با کمی ماده شوینده و آب می توانید به آسانی این جامسواکی را تمیز و از آلودگی ها پاک کنید.

محصولات منتخب