جا مسواکی پلاستیکی طلایی مدل Move Sun برند اشپیرلا

165,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1010480

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: پلاستیک پلی پروپیلن
  • ابعاد: 7.6*12 سانتی‌متری
  • وزن: 65 گرم
  • رنگ: زرد-طلایی
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی طلایی مدل Move Sun برند اشپیرلا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی Move Sun

ابعاد

7.6×12 سانتی متر

رنگ

زرد خورشیدی

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

65 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مسواکی فانتزی Move Sun

جامسواکی Move محصولی زیبا از مجموعه لوازم بهداشتی برند اشپیرلا می باشد. اشپیرلا برندی سوییسی با سابقه بیش از ۶۰ سال است که از تولیدکنندگان مطرح لوازم بهداشتی در اروپا محسوب می شود. اشپیرلا در تولید اکسسوری های سری Move خود از پلی پروپیلن بسیار مرغوب بهره گرفته است. ماده ای مستحکم و مقاوم که در برابر ضربه از مقاومت خوبی برخوردار بوده و به راحتی نمی شکند.

رنگبندی شادی که اشپیرلا برای اکسسوری های مدل Move خود انتخاب کرده است باعث استقبال زیاد مصرف کنندگان از این اکسسوری ها شده است. رنگ زرد یکی از این رنگ هاست که توجه هر بیننده ای را در نگاه اول به خود جلب کرده و می تواند پایانی بر ظاهر تکراری و خسته کننده سرویس بهداشتی باشد. علاوه بر زیبایی ظاهری، این جامسواکی خارجی ظرفیت لازم برای نگهداری از مسواک ها و اقلام بهداشتی کوچک شما را فراهم می کند. این جامسواکی دارای ۷٫۶ سانتی متر پهنا و ۱۲ سانتی متر ارتفاع است.

بدنه این اکسسوری کمی دارای شیب است و به همین دلیل ظاهری خاص و متفاوت دارد. بدنه مستحکم و ارتفاع مناسب این جامسواکی خارجی به خوبی از عهده تحمل وزن مسواک ها برآمده و آن ها را ایستاده دور از آلودگی ها نگه می دارد. این جامسواکی پلاستیکی زیبا را به سهولت و تنها با کمی ماده شوینده شستشو دهید. حفظ بهداشت جامسواکی تاثیر زیادی در بهداشت مسواک ها خواهد داشت. از جامسواکی خارجی Move نه تنها در منازل بلکه در هتل ها، اقامتگاه ها و سایر مکان ها نیز می توان استفاده نمود. برای خرید این اکسسوری زیبا با نازلترین قیمت می توانید هم اکنون اقدام کنید. ژرمن کالا محصولات اشپیرلا را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در اختیار شما قرار می دهد.

محصولات منتخب