جا مسواکی پلاستیکی مدل Orange Easy کلین ولکه آلمانی

ناموجود

برند:

کد کالا:
5061488852

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیک
  • ابعاد: 7.2*11.1 سانتی‌متری
  • وزن: 308 گرم
  • رنگ: نارنجی-طلایی
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی مدل Orange Easy کلین ولکه آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Orange Easy

ابعاد

40x30x10 سانتی‌متر

رنگ

نارنجی

سایر توضیحات

طراحی هوشمندانه ، مقاومت بالا مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

جنس

پلاستیک

معرفی جا مسواکی Orange Easy

جامسواکی Easy محصول برند کلین ولکه از جامسواکی های زیبا و خاص بازار است. کلین ولکه در طول ده ها سال فعالیتش همواره سعی کرده با بهره گیری از بهترین مواد و روش ها ضمن تولید محصولاتی باکیفیت و بادوام، با استفاده از طرح های متنوع و زیبا، توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کند. رویکردی که در تولید اکسسوری های سرویس بهداشتی مدل Easy این برند نمود پیدا کرده است.

این جامسواکی خارجی از پلاستیک AS ساخته شده است. این پلاستیک، ماده ای مقاوم در برابر حرارت و مواد شیمیایی بوده و دارای خواص فیزیکی و اپتیکی منحصر به فردی است. استفاده از چنین پلاستیکی برای ساخت اکسسوری های مدل Easy کلین ولکه باعث افزایش دوام و ماندگاری آن ها شده است. به طور کلی اکسسوری های پلاستیکی در مقایسه با دیگر همتایان خود این مزیت را دارا هستند که از مقاومت بالاتری در برابر ضربه و شکسته شدن برخوردارند. از این رو جامسواکی خارجی Easy برای استفاده در منازلی که کودکان و یا سالمندان حضور دارند، بسیار مناسب است. کلین ولکه از رنگ های شاد و خوشرنگی برای این مدل از اکسسوری های خود استفاده کرده است.

رنگ زیبای این جامسواکی می تواند در ترغیب کودکان به استفاده از مسواک ها و حفظ بهداشت دهان و دندان موثر باشد. رنگ نارنجی این جامسواکی می تواند ظاهر سرویس بهداشتی شما را به طور قابل ملاحظه ای تغییر دهد. جامسواکی Easy انتخابی ایده آل برای افرادی است که به دنبال یک جامسواکی کارامد و در عین حال متفاوت و زیبا هستند. نگهداری از این جامسواکی نیز بسیار آسان است زیرا آلودگی و جرم ها را به خود جذب نکرده و به سهولت تمیز می شود.

محصولات منتخب