جا مسواکی پلاستیکی صورتی شیک مدل Mable برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
5841443852

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیک
  • ابعاد: 6.5*6.5*11.3 سانتی‌متری
  • وزن: 163 گرم
  • رنگ: صورتی
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی صورتی شیک مدل Mable برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

pink mable

ابعاد

6.5×11.3×6.5 سانتیمتر

رنگ

صورتی

سایر مشخصات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان ساخت شرکت Kleine Wolke آلمان

وزن

163 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مسواکی دخترانه Pink Mable

جا مسواکی مدل Pink Mable تولید شرکت کلین ولکه آلمان با طراحی منحصر به فرد و زیبا که فضای سرویس بهداشتی شما را زیباتر کرده و جلوه ای خاص به آن می دهد. ابعاد جامسواکی خارجی فضای کمی را اشغال می کند. جنس این جا مسواکی از پلاستیک بوده استحکام و ماندگاری بالایی دارد و می توانید سال ها از آن استفاده کنید.

مسواک وسیله ای ساده برای بهداشت دهان و دندان ما می باشد و نگهداری آن از اهمیت بالایی برخوردار است. جامسواکی آلمانی ارتفاع بلندی دارد که پس از استفاده از مسواک می توانید آن را بر روی جا مسواکی قرار دهید تا از آلودگی محیطی که ناشی از تماس با سطوح مختلف است جلوگیری کنید. دهانه بزرگ آن برای قرار دادن چند مسواک به همراه خمیر دندان مناسب می باشد. از این جا مسواکی چند منظوره می توانید برای نگهداری وسایل مختلف استفاده کنید. طراحی آن به گونه ای می باشد که به راحتی قابل استفاده برای سرویس های مختلف باشد.

جا مسواکی آلمانی درب نداشته که این خود باعث خشک شدن مسواک شما بعد استفاده می شود و از آلودگی مسواک جلوگیری می کند. بهتر است جا مسواکی را در فضاهایی که تهویه مناسب دارند قرار دهید. جا مسواکی آلمانی از نوع رومیزی بوده و نیاز به نصب ندارد. این جا مسواکی خارجی وزن سبکی دارد و قابل حمل می باشد. این جا مسواکی رنگ صورتی زیبای دارد که با اکسسوری های مختلف به راحتی ست می شود. جنس پلاستیک جا مسواکی خارجی به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. از این جا مسواکی می توانید در هتل ها، آپارتمان ها، رستوارن ها و… نیز استفاده کنید.

محصولات منتخب