جا مسواکی پلاستیکی قرمز مدل Rainbow Red برند ونکو آلمان

181,500 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
18967100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ابعاد: 7.2*7.2*11 سانتی‌متری
  • وزن: 105 گرم
  • رنگ: قرمز
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی قرمز مدل Rainbow Red برند ونکو آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی Rainbow Red

ابعاد

7.2×7.2×11 سانتی متر

رنگ

قرمز

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

105 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مسواکی خارجی Rainbow Red

هدف اصلی استفاده از جامسواکی ها نگهداری از مسواک ها و سایر وسایل بهداشتی دهان و دندان است. به طوری که هم از آلودگی ها محافظت شوند و هم در صورت نیاز به راحتی در دسترس باشند. با نگاهی به بازار می توان تنوع گسترده ای از جامسواکی ها در جنس، طرح و ابعاد مختلف یافت. برای آن که بتوان از جامسواکی به مدت طولانی استفاده نمود، باید از ماده ای سازگار با شرایط دمایی و رطوبتی سرویس بهداشتی در ساخت آن استفاده شود. پلاستیک یکی از مواد پر استفاده و کارامد برای تولید اکسسوری های سرویس بهداشتی است.

جامسواکی پلاستیکی Rainbow محصول برند ونکو یکی از باکیفیت های بازار اروپاست. برند ونکو بیش از نیم قرن است که در حوزه تولید محصولات خانگی مختلف فعالیت می کند. ونکو از بهترین و مرغوب ترین پلاستیک برای تولید اکسسوری های مدل Rainbow استفاده کرده است. جامسواکی آلمانی Rainbow یک جامسواکی غیرنصبی است و بنابراین می توانید به سادگی مکان آن را تغییر داده و یا در صورت لزوم نسبت به تعویض آن اقدام کنید. نگهداری و تمیز کردن این جامسواکی نیز بسیار آسان است.

زیرا آلودگی و جرم روی سطح آن جمع نشده و به سادگی تمیز می شود. این جامسواکی خارجی دارای ابعاد ۷ در ۷ و ارتفاع ۱۱ سانتی متری است. ابعادی که گنجایش لازم برای مسواک ها و خمیردندان را فراهم می کند. این جامسواکی رنگ های مختلفی دارد. رنگ قرمز این جامسواکی می تواند انتخابی متفاوت و خاص برای اکسسوری سرویس بهداشتی باشد. این رنگ روح و تازگی خاصی به فضای سرویس بهداشتی شما می بخشد. جامسواکی Rainbow انتخاب مناسبی برای سخت پسندان است.

محصولات منتخب