جا مسواکی پلاستیکی قرمز مدل Red Easy برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
5061459852

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ابعاد: 7.2*7.2*11.1 سانتی‌متری
  • وزن: 54.4 گرم
  • رنگ: قرمز
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی قرمز مدل Red Easy برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Red Easy

ابعاد

7.2×7.2×11.1 سانتیمتر

رنگ

قرمز

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

4,54 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مسواکی خارجی Red Easy

جا مسواکی ها در طرح و رنگ های متنوع ای تولید و به بازار عرضه می شوند و شرکت های زیادی در تولید جا مسواکی و اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی فعالیت دارند یکی از این شرکت های شرکت کلین ولکه می باشد که سال ها در این زمینه فعالیت کرده و توانسته جایگاه خوبی را در بازار های جهانی بدست آورد. جا مسواکی مدل Red Easy یکی از تولیدات شرکت کلین ولکه آلمان می باشد.

این جا مسواکی از مرغوب ترین مواد و از جنس پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده است. پلاستیک به کار رفته در تولید جا مسواکی آلمانی با پلاستیک های معمولی متفاوت بوده و از استحکام بالایی برخوردار است نمی شکند و زنگ نمی زند بنابراین ماندگاری بالایی داشته سال ها می توانید از آن استفاده کنید. جا مسواکی آلمانی طراحی حرفه ای و منحصر به فردی دارد لبه های جامسواکی ارتفاع بلندی دارد تا مسواک به خوبی در آن قرار بگیرد و از افتادن و کثیف شدن آن جلوگیری شود.

مسواکی وسیله ای ضروری برای سلامتی دهان و دندان ما می باشد بنابراین باید در نگهداری آن دقت زیادی داشته باشیم یکی از وسایلی که به ما در این زمینه کمک می کند جا مسواکی آلمانی است که علاوه بر کیفیت، طرح و رنگ زیبایی دارد. مواد پلاستیکی جا مسواکی خارجی قابل بازیافت بوده و کاملا با محیط زیست سازگار است و به بدن شما آسیب نمی رساند.

طرح زیبای جامسواکی آلمانی جلوه ای زیبا به فضای سرویس بهداشتی شما می دهد. ابعاد دهانه جا مسواکی به اندازه ای است که می توانید چند مسواک را به همراه خمیر دندان در آن قرار دهید. از جا مسواکی آلمانی می توانید در بسیاری از مکان ها مانند آپارتمان ها، خوابگاه ها، هتل ها و… نیز استفاده کنید.

محصولات منتخب