جا مسواکی پلاستیکی طرح سنگ مدل Rock برند ونکو آلمانی

330,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
20032100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیک پلی رزین
  • ابعاد: 7*7*10 سانتی‌متری
  • وزن: 335 گرم
  • رنگ: خاکستری روشن طرح دار
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی طرح سنگ مدل Rock برند ونکو آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی Rock

ابعاد

7x7x10 سانتیمتر

رنگ

خاکستری

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

335 گرم

جنس

پلاستیک(پلی رزین)

معرفی جا مسواکی پلاستیک آلمانی Rock

جا مسواکی یک ابزار مناسب برای نگهداری مسواک است. این وسیله مانع از کثیف شدن مسواک و انتقال آلودگی به داخل دهان و دندان شما می شود. جا مسواکی آلمانی مدل Rock تولید شرکت ونکو و بهترین انتخاب برای سرویس بهداشتی شما می باشد. این جا مسواکی علاوه بر طرح و رنگ از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. این شرکت در تولید محصولات خود از بهترین مواد با تکنولوژی روز دنیا استفاده می کند. این مواد با محیط زیست سازگار می باشد به بدن انسان آسیب نمی رساند. جا مسواکی آلمانی از جنس پلاستیک (پلی رزین) با کیفیت بالا بوده، ماندگاری بالایی دارد شما می توانید از جا مسواکی خارجی سال ها استفاده کنید.

جا مسواکی آلمانی برخلاف نمونه های شیشه ای در صورت شکسته شدن به دست شما آسیب نمی رساند. اندازه بلند لبه های جا مسواکی خارجی مانع از افتادن و کثیف شدن مسواک شما می شود. قطر بزرگ جا مسواکی خارجی باعث می شود تا علاوه بر مسواک، وسایل دیگر مانند خمیر دندان را نیز در آن قرار دهید. این جامسواکی به خوبی روی میز و سینک قرار می گیرد. برای شستشوی جا مسواکی خارجی فقط کافیه آن را با آب و مواد شوینده ملایم و یا با دستمال مرطوب تمیز کنید. شما می توانید از جا مسواکی آلمانی در آپارتمان، خوابگاه ها، هتل ها و… نیز استفاده کنید.

محصولات منتخب