جا مسواکی لیوانی پلاستیکی مدل Toronto Clear برند اشپیرلا

198,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1006443

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: پلاستیک پلی استایرن
  • ابعاد: 8.5*8.5*9.5 سانتی‌متری
  • وزن: 95 گرم
  • رنگ: شیشه ای شفاف
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی لیوانی پلاستیکی مدل Toronto Clear برند اشپیرلا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی Toronto Clear

ابعاد

8.5×8.5×9.5 سانتی متر

رنگ

شیشه ای شفاف

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

95 گرم

معرفی جا مسواکی خارجی Toronto Clear

جامسواکی Toronto محصول برند خوشنام اشپیرلا است. اشپیرلا از پیشگامان صنعت لوازم بهداشتی کشور سوییس است که با تولید اولین پرده های حمام در این کشور پا به عرصه وجود گذاشت. در حال حاضر اشپیرلا با وجود دو کارخانه در کشورهای آلمان و فرانسه، تولیداتش را به بیش از ۶۰ کشور جهان صادر می کند. جامسواکی Toronto از پلی استایرن درجه یک و بسیار باکیفیت ساخته شده است. استحکام و مقاومت این جامسواکی در برابر ضربات و افتادن باعث افزایش طول عمر و ماندگای این اکسسوری زیبا شده است.

برای کسانی که علاقه به سوراخ کردن دیوار برای نصب اکسسوری ندارند استفاده از اکسسوری های غیرنصبی مانند جامسواکی Toronto گزینه ای ایده آل است. این جامسواکی خارجی زیبا را می توانید به سادگی در کنار روشویی یا بر روی قفسه و شلف قرار دهید. این جامسواکی فضای زیادی را اشغال نمی کند و در عین حال با ابعاد ۸٫۵ در ۹٫۵ سانتی متری اش فضای کافی برای نگهداری از مسواک ها و اقلام بهداشتی کوچک شما فراهم می کند. رنگ شیشه ای شفاف این جامسواکی خارجی به سهولت با هر چیدمانی تطابق می یابد.

به راحتی می توانید از این اکسسوری زیبا و باکیفیت در هر سرویس بهداشتی استفاده کنید. از آن جا که جامسواکی مسئول نگهداری از مسواک ها به عنوان مهمترین ابزار بهداشتی دهان و دندان است، حفظ پاکیزگی آن از اهمیت زیادی برخوردار است. از این رو باید به صورت منظم تمیز شود. سطح صاف جامسواکی Toronto آلودگی و جرم ها را درون بافتش جذب نکرده و به سهولت تمیز می شود. از این جامسواکی می توانید در منازل، هتل ها یا اقامتگاه ها استفاده کنید.

محصولات منتخب