جا مسواکی پلاستیکی مدل Toronto Orange برند اشپیرلا طلایی

198,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1010505

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: پلاستیک
  • ابعاد: 8.5*8.5*9.5 سانتی‌متری
  • وزن: 95 گرم
  • رنگ: طلایی
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی مدل Toronto Orange برند اشپیرلا طلایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی Toronto Orange

ابعاد

8.5×8.5×9.5 سانتی متر

رنگ

شیشه ای نارنجی

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

95 گرم

معرفی جا مسواکی Toronto Orange سوئیسی

جامسواکی Toronto محصول برند سوییسی اشپیرلا می باشد که در ایران با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا قابل خریداری می باشد. اشپیرلا از باسابقه ترین برندهای تولید کننده لوازم بهداشتی در کشور سوییس است که با تولیداتش تحولی عظیم در عرصه بهداشت فردی ایجاد کرد. این برند برای تولید اکسسوری های مدل Toronto خود از پلی استایرن مرغوب و درجه یک استفاده کرده است. اگر به اکسسوری های رنگی و استفاده از رنگ های شاد در سرویس بهداشتی خود علاقه مندید، جامسواکی Toronto بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

اشپیرلا این مدل از اکسسوری های خود را در رنگ های متنوع و عمدتا شادی عرضه کرده است. این رنگ ها در کنار بدنه نیمه شفاف این اکسسوری ها، ظاهری متفاوت و زیبا به آن ها بخشیده است. رنگ نارنجی و جذاب جامسواکی Toronto نگاه ها را به خود جلب کرده و می تواند تحولی در ظاهر یکنواخت و ساده سرویس بهداشتی شما ایجاد کند. این جامسواکی در بزرگترین سطحش دارای قطر ۸٫۵ سانتی متر است و ارتفاع آن ۹٫۵ سانتی متر می باشد. ابعادی که گنجایش لازم برای نگهدرای از مسواک ها و سایر لوازم بهداشتی کوچک را فراهم می کند.

این جامسواکی خارجی با توجه به وزن و ارتفاع مناسبش به خوبی از عهده تحمل وزن وسایل شما برآمده و آن ها را ایستاده و مرتب نگاه می دارد. یکی از بایدهای اکسسوری های سرویس بهداشتی به ویژه جامسواکی سهولت در تمیز نگه داشتن آن هاست. سطح صاف و بدون تخلخل جامسواکی خارجی Toronto میزبان آلودگی و جرم های محیط نشده و به آسانی تمیز می شود. از این جامسواکی زیبا می توانید در منازل، هتل ها و اقامتگاه ها استفاده نمود.

محصولات منتخب