پادری حوله ای 80.50 سانتی متری برند آلمانی مدل MSV

ناموجود

برند:

کد کالا:
3009209207

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • شستشوی آسان ابعاد ۸۰*۵۰ سانتیمتر
  • جنس نخی
  • وزن ۳۴۰ گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پادری حوله ای 80.50 سانتی متری برند آلمانی مدل MSV”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 350 گرم
ابعاد 80 × 50 سانتیمتر
مدل

MSV

سایر توضیحات

کیفیت عالی و طراحی عالی قابل شستشو تا 40 درجه است برند آلمانی

وزن

340 گرم

جنس

100% نخ

رنگ

کرم

تعداد تکه

یک تکه

معرفی پادری حوله ای MSV

رنگ های زیبا، پوشش مخملی فوق العاده نرم با بافت مدرن، این پادری خارجی را بی نظیر کرده است طرح و رنگ پادری حمام آلمانی زیبا بوده و با اکثر دکوراسیون ها و سلیقه های شما مطابقت دارد. علاوه بر این می توانید رنگ پادری را با پرده و دیگر اکسسوری های حمام یا آشپزخانه خود هماهنگ کنید. پادری MSV از ۱۰۰ درصد پنبه با کیفیت و نرمی فوق العاده ساخته شده است. این محصول برای استفاده ی طولانی مدت بسیار بادوام است؛ به خوبی آب را جذب می کند و هیچ بوی ندارد و همین باعث می شود حمام شما کاملاً خشک باشد.

پس از هر بار استفاده از این پادری آن را بشویید و خشک کنید. این پادری به راحتی تمیز می شود می توانید آن را با آب و مواد شوینده ملایم بشویید یا  در ماشین لباسشویی قرار دهید و سپس خشک کنید. پادری در مقابل پارگی و لک مقاوم است علاوه بر این بخاطر کیفیت بالای که محصول دارد بر اثر نور خورشید رنگ آن تغییر نمی کند. تنوع پادری در بازار زیاد است می توانید مجموعه ای کامل از پادری ها را با کیفیت بالا در سایت ژرمن کالا مشاهده و خرید کنید.

محصولات منتخب