در پوش راه آب طرح جغد از برند ونکو

98,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
21383100

ویژگی های محصول

  • طراحی زیبا
  • کیفیت بالا
  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • جنس برنج و پلاستیک
  • طرح جغد
  • تحمل دمای 40- تا 120 درجه
  • ابعاد 6.2*6.6*6.2 سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “در پوش راه آب طرح جغد از برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 150 گرم
مدل

جغد

ابعاد

6.2×6.6×6.2 سانتی متر

سایر توضیحات

مقاوم در برابر مواد شوینده و روغن مقاوم در دماهای بین 40 ° C و +120 ° C طراحی دست ساز ساخته شده در آلمان

طرح

جغد

جنس

برنجی و پلاستیک باکیفیت بالا

معرفی در پوش راه آب طرح جغد

درپوش راه آب ونکو اکسسوری باکیفیت از برند آلمانی ونکو می باشد. ونکو شرکتی با سابقه نزدیک به نیم قرن است که در صنعت لوازم خانگی فعالیت می کند. ونکو برای تولید درپوش های راه آب خود از فلز برنج و پلاستیک درجه یک استفاده کرده است. نصب و استفاده از این در پوش راه آب بسیار آسان است. برای مسدود کردن و یا باز کردن مسیر راه آب کافیست فشار کمی بر روی این درپوش وارد کنید. با تغییر ارتفاع این درپوش، مسیر برای تخلیه و عبور آب فراهم می شود. یکی از تفاوت های عمده این درپوش تخیله آب روشوی با سایر محصولات مشابه در بازار عدم هدر رفت آب است. درپوش های پلاستیکی معمولی به طور معمول دارای نشت هستند و آب از کناره های آن ها عبور و از محفظه خارجی می شود.

بنابراین شما نیاز خواهید داشت مجددا نسبت به پر کردن محفظه مورد نظر خود اقدام کنید. اما درپوش راه آب ونکو به طور کامل مسیر عبور آب را مسدود می کند و به این ترتیب در مصرف آب صرفه جویی خواهد شود. از دیگر مزیت های این درپوش راه آب خارجی مقاومت و استحکام آن در برابر شرایط محیطی مختلف است. از این درپوش می توانید در مجاورت آب بسیار سرد و یا گرم استفاده کنید. این در پوش تخلیه آب قابلیت تحمل دمای 40- تا 120 درجه سانتی گراد را دارد. ظاهر این درپوش راه آب نیز نسبت به سایر درپوش های ساده و متداول بازار، ظاهری زیبا و جذاب تر است. بر روی این این درپوش تصویر از یک جغد نقش بسته است. تمام این ویژگی ها در کنار هم باعث برتری و کارامدی بیشتر درپوش های تخلیه آب ونکو شده است. اگر به دنبال یک درپوش باکیفیت برای راه آب سینک، وان یا روشویی خود هستید، درپوش راه آب ونکو طرح جغد انتخابی هوشمندانه خواهد بود.

محصولات منتخب