درپوش راه آب برنجی مدل 3d Frog برند ونکو برای ظرفشویی و روشویی

98,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
21763100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو آلمان
  • جنس برنج و پلاستیک
  • رنگ سبز
  • طرح سه بعدی قورباغه
  • تحمل دمای 40- تا 120 درجه سانتی گراد
  • ابعاد 11.2*4.6*5.8 سانتی‌متر
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درپوش راه آب برنجی مدل 3d Frog برند ونکو برای ظرفشویی و روشویی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 500 گرم
مدل

3d Frog

ابعاد

سانتی متر 5.8 x 4.6 x 11.2

سایر توضیحات

• قابل استفاده در دمای ۴۰ تا ۱۲۰+ • طراحی دست ساز

جنس

برنجی و پلاستیک باکیفیت بالا

معرفی در پوش راه آب مدل 3d Frog

درپوش راه آب وسیله ای کوچک است که روی راه آب قرار گرفته و روی عبور و مرور آب تاثیر می گذارد. با بستن این درپوش می توان مانع از عبور آب شد. در این صورت آب درون محفظه موردنظر پر می شود. بالعکس با باز کردن درپوش، عبور آب میسر شده و محفظه خالی می شود. یک درپوش راه آب باکیفیت این فرایند را به صورت کامل انجام می دهد. یعنی یا مانع از عبور کوچکترین مقدار آب می شود و یا در حالت باز بودن به راحتی آب را از خود عبور می دهد. درپوش راه آب Frog محصول برند آلمانی ونکو از درپوش های باکیفیت بازار است. ونکو نامی معتبر در میان تولیدکنندگان لوازم خانگی اروپاست. شرکتی با سابقه نزدیک به نیم قرن که عمده فعالیتش بر روی اکسسوری های مختلف خانه متمرکز است.

درپوش راه آب Frog از ترکیب پلاستیک و فلز برنج ساخته شده است. مواد به کار رفته در ساخت این درپوش همگی از مرغوب ترین و باکیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده اند. از این رو این درپوش راه آب خارجی مقاومت خوبی با شرایط محیطی مختلف دارد. این درپوش می تواند گستره دمایی 40- تا 120 درجه سانتی گراد را به خوبی تحمل کرده و از سوی دیگر نسبت به مواد شوینده مختلف مقاومت بالایی دارد. می توانید بدون نگرانی از این درپوش راه آب باکیفیت در وان حمام، روشویی یا سینک آشپزخانه خود استفاده کنید. این درپوش به خوبی مانع از خروج آب درون وان یا سینک شده و از هدررفت آب جلوگیری می کند. ونکو برای طراحی این درپوش از شکل یک قورباغه سبز رنگ استفاده کرده است تا این درپوش را از سایر محصولات متمایز سازد. این ظاهر می تواند به ویژه برای کودکان بسیار جذاب باشد.

محصولات منتخب