دستمال سفره بسته 30 عددی مدل DOFTMINNE برند ایکیا با طرح گل

250,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
20470801

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس کاغذ سه لایه
  • رنگ زمینه سفید
  • وزن بسته 160 گرم
  • بسته 30 عددی
  • ابعاد 33.33 سانتی‌متری
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستمال سفره بسته 30 عددی مدل DOFTMINNE برند ایکیا با طرح گل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 33 × 33 سانتیمتر
مدل

20470801

جنس

کاغذی 3 لایه

سایر ویژگی ها

– بسته 30 عددی
– طراحی زیبا و جذاب
– قدرت جذب عالی
– مناسب برای میهمانی های رسمی
– منقش به طرح گل های هلندی

معرفی دستمال سفره طرح گل ایکیا

امروزه استفاده از دستمال های رنگی و طرح دار بر روی میز پذیرایی بیش از پیش افزایش یافته است. به این وسایل کوچک و کاربردی مانند گذشته، فقط به چشم وسایلی برای تمیز کردن سطوح و یا دست ها نگاه نمی شود بلکه اکنون این دستمال ها بخشی از دکوراسیون میز پذیرایی محسوب می شوند. از این رو تولیدکنندگان مختلف سعی می کنند با ارائه دستمال هایی با رنگ و طرح جذاب توجه مصرف کنندگان را جلب کنند. اگر به دنبال دستمالی منحصر به فرد و خاص هستید، پیشنهاد ما به شما دستمال DOFTMINNE محصول برند معتبر ایکیا است. این دستمال از جنس کاغذ بوده و از این رو قابل بازیافت می باشد. با استفاده از دستمال های کاغذی به جای پارچه ای، دیگر نیاز به صرف وقت و هزینه برای شستشوی و استفاده مجدد از دستمال ها را نخواهید داشت.

گرچه دستمال های کاغذی DOFTMINNE یک بار مصرفند اما به دلیل قابل بازیافت بودن، سازگار با محیط زیستند. با توجه به جذب بالای این دستمال های خارجی، نیازی به استفاده از چند عدد از آن ها برای خشک و یا تمیز کردن سطوح نیست. این مدل از دستمال های ایکیا دارای ابعاد ۳۳ در ۳۳ سانتی متر بوده و با طرحی از گل های طوسی رنگ بر زمینه سفید تزیین شده اند. این طرح از هنر آلمانی الهام گرفته شده است. رنگ خنثی به کار رفته در این دستمال خارجی، هماهنگی و تطابق آن با ظروف و وسایل دیگر میز پذیرایی را آسان می سازد. این بسته دستمال ایکیا حاوی ۳۰ عدد دستمال کاغذی است و با توجه به قیمت، خرید آن بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد. از این دستمال کاغذی زیبا می توانید در مهمانی ها، جشن ها و مراسمات رسمی و غیر رسمی خود استفاده کنید.

محصولات منتخب