رانر زیربشقابی قرمز 35*45 سانتی‌متری برند ایکیا IKEA

ناموجود

برند:

کد کالا:
50466398

ویژگی های محصول

  • برند ایکیا
  • ساخت کشور سوئد
  • رنگ قرمز
  • ابعاد 35×45 سانتیمتر
  • جنس پنبه / پلی استر
  • دارای ضمات اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رانر زیربشقابی قرمز 35*45 سانتی‌متری برند ایکیا IKEA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 100 گرم
ابعاد 35 × 45 × 1 سانتیمتر
ابعاد

35×45 سانتی متر

وزن

100 گرم

سایر مشخصات

– زیبا و شکیل ، برای افزودن جلوه ی بیشتر به چیدمان میز شما, – کیفیت ساخت بالا با قابلیت حفظ رنگ پس از شست و شو

معرفی رانر زیربشقابی ایکیا IKEA

درصدد برگزاری یک مهمانی هستید و قصد دارید آن را متفاوت از قبل برگزار کنید؟ پیشنهاد ما به شما استفاده از زیربشقابی های زیبای ایکیاست. زیربشقابی ها برخلاف سفره، تمام میز را نمی پوشانند و در واقع مشخص کننده مکان هر فرد بر روی میز هستند. این ابزارهای کوچک و کاربردی می توانند از سطح میز شما در برابر سردی و گرمی غذا و ضربه محافظت نموده و به چیدمان پذیرایی شما رنگ و جلوه زیباتری ببخشند. زیربشقابی VINTER ایکیا از ترکیب 80 درصد پنبه و 20 درصد پلی استر و به رنگ قرمز ساخته شده است. برای ساخت این زیربشقابی از الیاف رنگی استفاده شده و بنابراین در اثر شستشو، رنگ این زیربشقابی خارجی ثابت و بدون تغییر می ماند. این زیربشقابی ابعاد 35 در 45 سانتی متری دارد.

ابعادی که برای قرار دادن بشقاب و لیوان یک فرد بسیار مناسب است. از این زیربشقابی زیبا می توانید برای رنگ بخشیدن و تزیین میز پذیرایی خود در دورهمی ها، مهمانی و جشن ها استفاده کنید. رنگ قرمز این زیربشقابی خارجی تطابق خوبی با تم جشن هایی مانند سال نو و یا ولنتاین دارد. این زیربشقابی از میز شما محافظت نموده و از صدا و نویزی که قاشق، چنگال و یا لیوان حین برخورد با میز ایجاد می کنند، جلوگیری می کند. نگهداری و شستشوی زیربشقابی خارجی VINTER نیز بسیار آسان است. این زیربشقابی قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی تا دمای 40 درجه سانتی گراد را دارد. هنگام شستشو نباید از ماده سفید کننده استفاده نمود. هنگام اتو کردن این زیربشقابی خارجی، دما نباید از 150 درجه سانتی گراد بالاتر رود. در صورت استفاده صحیح، می توانید تا مدت ها از این زیربشقابی زیبا در چیدمان میزهای خود استفاده کنید.

محصولات منتخب