رنده سیر غلطکی برند ازیسی EZICI

ناموجود

برند:

کد کالا:
َAR1010

ویژگی های محصول

  • طراحی ارگونومیک
  • کیفیت بالا
  • جنس تیغه فولاد ضدزنگ
  • جنس دسته سیلیکون
  • رنگ مشکی
  • قابل استفاده با هر دو دست
  • ابعاد ۷*۱۰٫۵ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رنده سیر غلطکی برند ازیسی EZICI”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 10.5 × 7 سانتیمتر
جنس

تیغه: فولاد ضد زنگ, دسته: سیلیکون

ابعاد

10.5×7 سانتی متر

سایر مشخصات

استفاده آسان برای افراد راست دست و چپ دست, دوام طولانی مدت, شکیل و زیبا

معرفی رنده سیر ازیسی EZICI

یکی از طعم دهنده هایی که عطر و طعم بی نظیری به وعده های غذایی ما می بخشد، بدون شک سیر است. رنده سیر ابزاری مناسب و کارامد برای استفاده از سیر به شمار می رود. امروزه این ابزار کاربردی به عضوی ثابت در آشپزخانه ها تبدیل شده است. رنده سیر ازیسی یکی از رنده های بسیار باکیفیت و بادوام بازار می باشد. این رنده سیر از دو بخش فلزی و پلاستیکی تشکیل شده است. قسمت فلزی این رنده سیر که طراحی مشبک دارد از جنس فولاد ضدزنگ می باشد. ماده ای که می تواند تا سال ها در آشپزخانه شما ماندگار بماند. قسمت پلاستیکی این رنده سیر که در واقع دسته آن محسوب می شود، از جنس سیلیکون و به رنگ مشکی است. دسته ای بسیار مستحکم که به خوبی در دست جای می گیرد.

این رنده سیر به صورت یکپارچه و حلقه ای شکل طراحی شده و با هر دو دست قابل استفاده است. به عبارت دیگر هم افراد راست دست و هم چپ دست به سهولت می توانند از این رنده استفاده کنند. طراحی ارگونومیک رنده سیر ازیسی استفاده از آن را بسیار آسان ساخته است. کافی است پس از جدا کردن پوست سیر، آن را روی سطح مناسبی قرار داده و رنده سیر ازیسی را روی آن فشار داده و با حرکت نوسانی چند بار به جلو یا عقب حرکت دهید. با این کار سیر کاملا خرد و له شده و تکه های آن در سمت دیگر قسمت فلزی رنده جمع می شوند. این تکه ها را می توانید به ظرف غذای موردنظرتان منتقل کنید. روزنه های این رنده سیر خارجی به گونه ای طراحی شده که سیر را به خوبی خرد می کند. با استفاده از این رنده سیر خارجی می توانی به آسانی از طعم و عطر سیر در غذای خود استفاده کنید، بدون آن که دستانتان بوی سیر گرفته و یا دچار سوزش شوند.

محصولات منتخب