روبالشی نخی ترک دو عددی برند انگلیش هوم سایز 50.70 سانتی‌متری

ناموجود

برند:

کد کالا:
8680887505014

ویژگی های محصول

  • برند: انگلیش هوم ترک
  • تعداد: 2 عدد
  • جنس: نخ
  • قابل شستشو با دست و ماشین
  • قابل اتوکشی
  • ابعاد 50×70 سانتیمتر

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روبالشی نخی ترک دو عددی برند انگلیش هوم سایز 50.70 سانتی‌متری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 50 × 70 سانتیمتر
تعداد

2 عدد

طرح

گلدار

جنس

نخ

ابعاد

50×70 سانتیمتر

سایر ویژگی ها

– برند انگلیش هوم ترک
– قابل شستشو با دست
– قابل شستشو با ماشین
– قابل اتو کشی

روبالشی ترک انگلیش هوم، از بهترین و زیباترین نمونه های کاور بالش است؛ عالی برای اتاق خواب، اتاق کودک، اتاق نوجوان ها و یا اتاق بازی. بالش های خارجی انگلیش هوم مکمل کاملی برای تزئین کاناپه، مبل، تخت خواب و … هستند. در مجموعه کالای خواب ژرمن کالا، به راحتی این روبالشی شیک و جذاب را با قیمت مناسب خریداری کنید.

برند ترکیه ای انگلیش هوم (English Home) با اشتیاق به شما کمک می کند تا خانه رویایی خود را با خرید ترندهای روز با قیمت های مقرون به صرفه بسازید. اهمیت دادن این برند به کیفیت و ظاهر محصولاتش، از نقاط برتر آن است و همین باعث توانایی رقابت محصولاتش در بازار انواع لحا، ملحفه، کاور و روبالشی شده است. هدف این برند ایجاد یک محیط آرام در فضای زندگی و محل استراحت شماست.

English Home با بیش از 290 فروشگاه و گزینه های خرید آنلاین در ترکیه و بیش از 110 فروشگاه در یونان، بلغارستان، رومانی، اوکراین و لهستان، دسترسی آسان را به شما ارائه می دهد. در ایران نیز ما در مجموعه کالای خواب ژرمن کالا سعی داریم انواع متنوعی از محصولات این برند خوش نام را در اختیار شما قرار دهیم.

محصولات منتخب