روبالشی نخی دو عددی طرح good night برند ال سی هوم ترکیه

ناموجود

برند:

کد کالا:
8683111448743

ویژگی های محصول

  • برند: ال سی هوم ترکیه
  • جنس: نخ
  • تعداد: دو عددی
  • ابعاد: 50 در 70 سانتیمتری
  • قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی
  • دارای گارانتی سلامت و اصالت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روبالشی نخی دو عددی طرح good night برند ال سی هوم ترکیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 50 × 70 سانتیمتر
رنگ

طوسی_زرد

جنس

نخ

تعداد

2عدد

برند

ال سی هوم _ترک

روبالشی های ترک برند ال سی وایکیکی 50 در 70 سانتی‌متری از بهترین مدل های روبالشی خارجی برای بالش های شما است. این روکش های بالش از پارچه نخی با کیفیت بالا ساخته شده اند. مواد کاملا سازگار با پوست، نرم و راحت هستند. نصب یا برداشتن آن بسیار آسان است. زیپ مخفی بدون تاثیر بر ظاهر روبالشی تعبیه شده است. دوخت صاف و دقیق آن نه باز نمی شود و نه تغییر شکل می یابد. روبالشی های برند ال سی وایکیکی هم کاربردی و هم تزئینی هستند.

الگوهای روبالشی توسط طراحان حرفه ای تولید شده است. رنگ بندی آن دقیق، روشن و  واضح است، و به علاوه با شستن آن، مثل روز اول باقی خواهد ماند. ظاهر روبالشی های ترک ال سی هوم منحصر به فرد است و از آنها برای تزئین و کاور بالش اتاق خواب، بالش اتاق نشیمن،بالش کاناپه، مبل، بالش بالکن، پاسیو، دفتر و غیره استفاده می شود. این روبالشی های بسیار شیک را می توان در لباسشویی با مواد شوینده ملایم شستشو داد. پیشنهاد می کنیم از مواد سفید کننده استفاده نکنید.

LC Waikiki در سال 1988 تاسیس شد و از سال 1997 در ترکیه تحت پوشش LC Waikiki Magazacilik فعالیت می‌کند، با شعار “همه شایسته لباس خوب پوشیدن” محصولات خود را در سطح بین المللی به فروش میرساند. LC Waikiki بیش از 34 سال است که در داخل و خارج از کشور توسعه یافته است. برند جهانی ترکیه، LC Waikiki، امروزه با بیش از 50000 کارمند در بیش از 1250 فروشگاه در 54 کشور به فعالیت خود ادامه می دهد. از بهترین محصولاتی که از این برند در داخل ایران موجود هستند، انواع کاور تشک و روباالشی است که در مجموعه کالای خواب فروشگاه ژرمن کالا می توانید خریداری کنید.

محصولات منتخب