روبالشی ۲ عددی پنبه ای طرح پروانه برند لایف هوم ترکیه

ناموجود

برند:

کد کالا:
140045

ویژگی های محصول

  • برند: لایف هوم ترکیه
  • جنس: 100% پنبه ضد حساسیت
  • ابعاد: 50.70 سانتیمتر
  • تعداد: دو عددی
  • قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی تا دمای 30 درجه سانتی‌گراد
  • قابلیت اتوکشی با دمای متوسط
  • دارای گارانتی سلامت و اصالت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روبالشی ۲ عددی پنبه ای طرح پروانه برند لایف هوم ترکیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 50 × 70 سانتیمتر
سایر ویژگی ها

– اتو کشی در دمای متوسط انجام شود
– درماشین لباسشویی دمای 30 درجه قابل شستشو می باشد

روبالشی ها اصلی ترین محافظان بالش هستند. این روکش ها واسطه ای میان بالش و سطح پوست و بدن هستند و از انتقال آلودگی به بالش جلوگیری می کنند. وجود این روکش ها نیاز افراد به شستشوی مکرر بالش را از بین برده و از این طریق باعث افزایش طول عمر بالش ها می شوند. یکی از ست های زیبا و باکیفیت بازار، ست روبالشی طرح پروانه برند Lief ترکیه است. ست روبالشی Lief شامل ۲ عدد روبالشی استاندارد به ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتی متر می باشد.

این روبالشی ها برای تمامی بالش های استاندارد قابل استفاده می باشند. نمای زیبای روبالشی ترک Lief می تواند نگاه هر بیننده ای را به خود جلب کند. روی این روبالشی پروانه های کوچک در رنگ های مختلف در زمینه ای طوسی رنگ نقش بسته است. رنگ بندی و طرحی زیبا که می تواند ظاهر تختخواب شما را متحول سازد. برای ایجاد جلوه ی بیشتر می توانید رنگ های به کار رفته در پارچه این روبالشی را با رنگ سایر اقلام سرویس خواب خود ست کنید. از آن جا که روبالشی مستقیما با پوست صورت در تماس است، بافت و نوع پارچه به کار رفته در ساخت آن اهمیت زیادی دارد.

شرکت Lief برای تولید این ست روبالشی خود از پارچه تماما پنبه ای استفاده کرده است. پارچه ای لطیف و بدون ایجاد حساسیت پوستی که انتخابی ایده آل برای کاور کالای خواب به شمار می رود. در رنگ آمیزی این پارچه نیز از رنگ های تماما ارگانیک استفاده شده است. ست روبالشی ترک Lief دارای گواهی نامه OEKO-TEX می باشد که نشان دهنده عدم استفاده از مواد مضر و سمی در فرایند تولید آن است. از دیگر مزیت های عمده این ست روبالشی خارجی نگهداری آسان آن است. این روبالشی ها را می توانید تا دمای ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو داده و با حرارت کم اتو کنید.

لایف هوم به کیفیت و سبکی برجسته، شیک و زیبا اعتقاد دارد. بیش از دو دهه است که این برند با افتخار در حال پیشروی در تولید و طراحی ست مبل، روبالشی و انواع دیگر کاور ها برای محصولات خانگی است. در نتیجه می توانید با خیال راحت از محصولات این برند ترکیه ای استفاده کنید.

محصولات منتخب