روبالشی نخی دو عددی صورتی انگلیش هوم ترک

ناموجود

برند:

کد کالا:
8680887167656

ویژگی های محصول

  • برند: انگلیش هوم ترکیه
  • جنس: نخی
  • ابعاد: 50.70 سانتیمتر
  • تعداد: دو عددی
  • قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی تا دمای 30 درجه سانتی‌گراد
  • قابلیت اتوکشی با دمای متوسط
  • دارای گارانتی سلامت و اصالت محصول
(1 بررسی مشتری)

1 دیدگاه برای روبالشی نخی دو عددی صورتی انگلیش هوم ترک

  1. آتیه

    من اینو خریدم خیلی عالی و با کیفیت بود لطفا تنوع رو بیشتر کنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 50 گرم
ابعاد 70 × 50 × 1 سانتیمتر
جنس

نخ

رنگ

صورتی

تعداد

2عدد ( در هر بسته )

سایر مشخصات

ابعاد هر بالش 50*70 سانتی متر

روبالشتی ۲عددی صورتی انگلیش هوم English Home

به روز کردن روکش بالش ها همیشه ایده ای عالی برای تغییر فضای اتاق خواب است. روبالشی های لوکس و زیبا می توانند به دکوراسیون شما نمای بهتری بخشیده و در عین حال منعکس کننده سلیقه شما باشند. علاوه بر ظاهر روبالشی، اندازه، جنس و کیفیت دوخت آن ها نیز اهمیت زیادی دارد. از سوی دیگر یک روبالشی خوب باید نگهداری و شستشوی آسانی نیز داشته باشد. اگر به دنبال یک روبالشی باکیفیت هستید که تمام مشخصات بالا را داشته باشد، سری به روبالشی های انگلیش هوم بیندازید.

انگلیش هوم شرکتی معتبر و باسابقه در ترکیه است که منسوجات باکیفیت خود را مستقیما توسط صدها فروشگاهش در ترکیه و کشورهای مختلف به فروش می رساند. این برند ترک با هدف بهبود کیفیت زندگی، محصولاتی بادوام با طراحی مدرن و به روز را تولید و عرضه می کند. ست روبالشی Drept یکی از محصولات این برند است. این ست شامل دو عدد روبالشی در ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتی متر می باشد. این روبالشی های ترک دارای دوختی بسیار عالی و پارچه ای تماما نخ پنبه هستند.

این پارچه برای تمام فصول به ویژه تابستان و فصول گرم انتخابی ایده آل محسوب می شود. علاوه بر این، این نوع پارچه ها در تماس با پوست بدن ایجاد حساسیت نکرده و محیطی نرم و لطیف ایجاد می کنند. روبالشی های خارجی Drept را می توانید هم با دست و هم با ماشین لباسشویی شستشو و سپس اتوکشی کنید. رنگ صورتی ملایم این روبالشی ها زیبایی و آرامش را با خود به فضای اتاق خواب شما می آورند. با ایجاد هماهنگی رنگی بین این روبالشی های خارجی با سایر اقلام سرویس خوابتان می توانید بر جلوه و زیبایی تخت خواب خود بیفزایید.

محصولات منتخب