رومیزی 200.150 سانتی‌متری ال سی هوم زمینه سبز با طرح کاج

ناموجود

برند:

کد کالا:
8683108723273

ویژگی های محصول

  • برند ال سی وایکیکی
  • ساخت کشور ترکیه
  • جنس پنبه و پلی استر
  • ابعاد 150.200 سانتی‌متری
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رومیزی 200.150 سانتی‌متری ال سی هوم زمینه سبز با طرح کاج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 150 × 200 سانتیمتر
جنس

68% پنبه 32% پلی استر

ابعاد

150×200 سانتی متر

معرفی رومیزی ال سی هوم

هر میز ناهار خوری یا حتی اوپن آشپزخانه که به عنوان غذاخوری استفاده می‌شود، لایق یک رومیزی زیبا و مقاوم است. در هر خانه ای غذایی که دورهم صرف می‌شود، علاه بر چند برابر کردن لذت خوردن غذا، لحظه هایی است برای تحکیم بنیان خانواده و قدر دانستن دور هم بودن. پس برای با یک رومیزی زیبا از برند ال سی هوم، این لحظات تان را زیباتر کنید. رومیزی طرح کاج ال سی هوم با زمینه سبز ، برای یک دیزاین سنتی و گرم بسیار مناسب است. می‌توانید آن را بر روی میز خود پهن کنید و از چشم نوازی آن لذت ببرید. امی‌ین رومیزی از ترکیب پنبه و پلی استر تهیه شده تا علاوه بر جنس مرغوب و مقوم، حس لطافت را در شما ایجاد نماید. اگر هرگونه مایع یا ماده دیگری بر روی آن ریخت نگران نباشید، به راحتی می‌توانید آن را بشویید و پس از خشک شدن دوباره استفاده نمایید. سایزبندی این محصول به گونه ای انتخاب شده تا به راحتی میز 4 نفره شما را پوشش دهد. گرچه می‌توانید از آن به عنوان رانر یا پوشش مرکز میز، در میزهای ناهار خوری بزرگتر نیز استفاده نمایید.

اگر برای زیبایی لحظات غذا خورد خود نیاز به یک رومیزی جذاب و رنگارنگ دارید، این محصول را به لیست خرید خود اضافه نمایید تا پس از تکمیل خرید با ضمانت اصالت کالا به آدرس مد نظر شما ارسال گردد.

محصولات منتخب