زیربشقابی فیروزه ای 45.33 سانتی‌متری برند ایکیا

150,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
446893

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس پلاستیک پلی اتیلن
  • رنگ آبی فیروزه ای
  • ابعاد 33.45 سانتی‌متری
  • شیک و ساده
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت
(1 customer review)

برچسب ها

1 review for زیربشقابی فیروزه ای 45.33 سانتی‌متری برند ایکیا

  1. مرجان

    چقدر رنگ خاصیه تا حالا جایی این رنگ رو ندیدم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

SNOBBIG

معرفی زیربشقابی ایکیا IKEA

امروزه زیربشقابی ها به عضو مهمی روی میزهای پذیرایی تبدیل شده اند. برند سوئدی ایکیا یکی از متنوع ترین و باکیفیت ترین زیربشقابی های بازار لوازم خانگی را تولید می کند. ایکیا که ۸ دهه پیش در کشور سوئد تاسیس شده، تاکنون موفق به کسب موفقیت های بی شماری شده است. شرکتی کوچک که اکنون بیش از ۵۰۰ فروشگاه در ده ها کشور جهان دارد. ایکیا سال ها عنوان بزرگترین فروشنده مبلمان جهان را به خود اختصاص داده بود. طراحی مدرن، قیمت مناسب و کیفیت بالا، مشخصه اصلی تولیدات این برند خوشنام است. زیربشقایی Snobbig ایکیا از پلی اتیلن بسیار باکیفیت و به رنگ آبی فیروزه ای ساخته شده است. این زیربشقابی مستطیلی شکل و دارای ابعاد ۳۳ در ۴۵ سانتی متری است.

ابعادی که فضای کافی برای قرار دادن یک بشقاب به همراه ظروف کوچک دیگر مانند لیوان یا قاشق و چنگال را فراهم می کند. زیربشقابی خارجی Snobbig دارای استحکام و دوام بالایی بوده و می توان آن را حتی برای استفاده روزمره به کار برد. این زیربشقابی رنگ و شکلش را در طولانی مدت حفظ کرده و طول عمر بالایی دارد. رنگ آبی فیروزه ای این زیربشقابی می تواند رنگ تازه ای به میز پذیرایی شما در مهمانی ها و دورهمی هایتان ببخشد. رنگی زیبا که در صورت تطابق با طرح ظروفی که روی میز قرار می گیرند، زیباییش دوچندان می شود. اگر از ظروف ساده سفید رنگ استفاده می کنید، می توانید از شمعدان و چند شمع فیروزه ای روی میز استفاده کنید. زیربشقابی ایکیا به خوبی می تواند سطح میز را از گرما، سرما و ایجاد خراش محافظت کند. این زیربشقابی در صورت نیاز به آسانی و تنها با استفاده از یک دستمال مرطوب تمیز می شود.

محصولات منتخب