زیربشقابی 45 در 33 سانتی متری برند ایکیا رنگ نوک مدادی

ناموجود

برند:

کد کالا:
60343769

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت IKEA
  • برند سوئدی
  • جنس پلاستیک پلی اتیلن
  • رنگ طوسی تیره
  • ابعاد ۳۳*۴۵ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زیربشقابی 45 در 33 سانتی متری برند ایکیا رنگ نوک مدادی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

SNOBBIG

معرفی زیربشقابی نوک مدادی ۴۵x33 ایکیا IKEA

زیربشقابی ها هنگام چیدن سفره ممکن است اضافی به نظر برسند اما در واقع بسیار کاربردی و زیبا هستند. زیربشقابی ها از لغزش بشقاب ها روی میز جلوگیری کرده همچنین از میز در برابر سرما، گرما و غذا محافظت می کند. امری که در مورد میزهای گرانقیمت و حساس بسیار مهم است. زیربشقابی Snobbig محصول شرکت سوئدی ایکیا است. حتما نام این برند را بارها شنیده اید. ایکیا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی در جهان است که بیش از ۵۰۰ فروشگاه در ده ها کشور جهان دارد. طراحی منحصر به فرد و کیفیت مثال زدنی محصولات ایکیا توجه هر مصرف کننده ای را به خود جلب می کند. زیربشقابی Snobbig ایکیا از جنس پلی اتیلن باکیفیت ساخته شده است. این زیربشقابی از سطح میز محافظت کرده و از ایجاد سروصدا و نویز ناشی از برخورد بشقاب ها و یا قاشق و چنگال با میز جلوگیری می کند. این زیربشقابی خارجی دارای ابعاد ۳۳ در ۴۵ سانتی متر بوده و برای قرار دادن یک بشقاب به همراه قاشق، چنگال یا لیوان در کنار آن مناسب است.

از زیربشقابی Snobbig ایکیا می توانید بر روی میز پذیرایی در مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی استفاده کنید. تطبیق رنگ آن با طرح و رنگ بشقاب ها و سایر اکسسوری های روی میز می تواند جلوه زیبایی به میز پذیرایی شما ببخشد. رنگ طوسی رنگی خنثی محسوب شده و به سادگی می توان آن را با اکثر رنگ ها به ویژه رنگ های روشن هماهنگ کرد. این زیربشقابی را با توجه به جنسش می توان به سهولت با یک دستمال مرطوب تمیز نمود. از این زیر بشقابی خارجی می توان حتی روی کابینت های آشپزخانه، برای قرار دادن وسایل مختلف و جلوگیری از ایجاد خط و خش روی آن ها استفاده نمود.

محصولات منتخب