زیر تشک دانلوپیلو مدل Sunshine 700 KF با فنر پلاستیکی و ظرفیت 120 کیلو

4,720,000 تومان5,040,000 تومان

برند:

کد کالا:
2040234

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: چوب بامبو و فریم فلزی با فنر های پلاستیکی
  • ارتفاع: حداقل 5 و حداکثر 28 سانتیمتر
  • ابعاد: 80.190 و 90.190 سانتیمتر
  • وزن: 24 کیلوگرم
  • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع شانه و زیر پا با جک فلزی
  • ظرفیت: 120 کیلوگرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زیر تشک دانلوپیلو مدل Sunshine 700 KF با فنر پلاستیکی و ظرفیت 120 کیلو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

برند

دانلوپیلو آلمان

مدل

Sunshine 700

جنس

چوب بامبو

جنس فریم

چوب بامبو

ارتفاع

5 سانتیمتر

حداکثر ارتفاع

28 سانتیمتر

قابلیت تنظیم ارتفاع پایه ها

دارد

ابعاد

190*100 سانتیمتر, 190*80 سانتیمتر, 190*90 سانتیمتر, 200*100 سانتیمتر, 200*80 سانتیمتر, 210*90 سانتیمتر

وزن قابل تحمل

120 کیلوگرم

سایر توضیحات

تمام فنر پلاستیکی – مکانیکی – دولولا, جایگزین کفی های نئوپان سرویس خواب, جلوگیری از ایجاد گودی کمر, دارای جک فلزی, دارای خاصیت طبی و کمک به افزایش گردش خون, قابلیت تنظیم ارتفاع, قابلیت تنظیم ارتفاع در بالا تنه و پایین تنه, گوشه‌های سیلیکونی, مناسب برای تشک طبی

معرفی کفی تخت دانلوپیلو مدل Sunshine 700 KF

این زیر تشک خارجی از جنس چوپ بامبو با کیفیت و استحکام بالا ساخته شده است. یکی از ویژگی های مهم زیرتشک مدل Sunshine 700 دانلوپیلو داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع در بالاتنه و پایین تنه به صورت مجزا می باشد. در صورتی که به هر دلیلی نیاز به تغییر ارتفاع تخت خود داشته باشید، می توانید با استفاده از اهرم مکانیکی و جک فلزی زیر تشکی، تغییرات به اندازه دلخواه خود را اعمال نمایید. حداکثر ارتفاع قابل تنظیم برای زیر تشک خارجی ۲۸ سانتی متر است.

فریم و پایه زیرتشک آلمانی دانلوپیلو از جنس چوب بامبو بوده و مقاومت بالایی دارد. تراکم و قدرت چوب بامبو، نسبت به چوب های موجود در بازار زیاد است. به همین سبب این زیرتشک مقاومت وزنی بالایی دارد و تا ۱۲۰ کیلوگرم را تحمل می کند. گوشه های فریم زیرتشک خارجی دانلوپیلو از جنس سیلیکون است. استفاده از این زیر تشک برای افراد بیمار مناسب می باشد. زیرتشک آلمانی دانلوپلو به گردش خون در بدن شما کمک می کند همچنین باعث کاهش گودی کمر و فشار به ستون فقرات شما می شود. اتصالات به کار رفته در این زیر تشک محکم و با استحکام بوده و با گذشت زمان باز نمی شود.

در مورد زیر تشکی های خارجی دانلوپیلو بیشتر بدانید

زیر تشکی یا کفی تخت های قابل تنظیم Dunlopillo یک کالای خواب شگفت انگیز است که می‌تواند دقیقاً مطابق با نیازهای شما تنظیم شود و شما را راحت‌ترین حالت ممکن برای خواب و استراحت روی تشک قرار دهد.

نوارهای چوبی Sprung Birch Wood Slats از چوب باکیفیت بامبو به گونه ای ساخته شده اند که به طور مستقل انعطاف پذیر باشند تا با شکل بدن، وزن و حرکت شما سازگاری داشته باشند. می توانید با حرکت دادن تنظیم کننده ها به لبه بیرونی سیستم، استحکام پایه را افزایش دهید.

زیر تشکی های قابل تنظیم دانلوپیلو در پنج حالت قابل تنظیم است و موقعیت آن توسط یک کنترل از راه دور (در انواع برقی) یا با تنظیم دستی قابل تغییر است. از دیگر مزایای زیر تشکی های دانلوپیلو عدم اشغال فضای زیر تخت خواب است و می توانید همچنان کشو های سرویس خواب خود را داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

پایه قابل تنظیم Dunlopillo بهترین گزینه برای جفت شدن کامل با تشک طبی دانلوپیلو می باشد و میتوانید این تشک های بی نظیر لاتکس را اینجا در مجموعه کالای خواب ژرمن کالا با بهترین قیمت خریداری کنید.

محصولات منتخب