زیر تشک دانلوپیلو مدل Aqua3 Flex NV 200 با تحمل وزن 250 کیلو

برند:

کد کالا:
2040156

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: چوب بامبو با 5 لاین فنر پلاستیکی
  • ارتفاع: حداقل 5 و حداکثر 40 سانتیمتر
  • ابعاد: 140.200 سانتیمتر
  • وزن: 25 کیلوگرم
  • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع شانه و زیر پا و خواص طبی
  • ظرفیت: 250 کیلوگرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا
(1 customer review)

برچسب ها

1 review for زیر تشک دانلوپیلو مدل Aqua3 Flex NV 200 با تحمل وزن 250 کیلو

  1. شهره اسماعیلی

    سلام اون گل های پلاستیکی روی زیر تشکی به چه دردی می خوره ؟ محکمه ؟ جنس فریم دورش چیه ؟ فللز یا چوب ؟

    • webadmin-site (خریدار محصول)

      سلام دوست عزیز جنس فریم دور چوب بامبو هستش و گلهای روی زیر تشک حالت ارتجاعی به زیر تشک میده

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

برند

دانلوپیلو آلمان

مدل

Aqua3 Flex NV

جنس

چوب بامبو

ارتفاع

5 سانتیمتر, روی باسن

حداکثر ارتفاع

40 سانتی‌متر

قابلیت تنظیم ارتفاع

دارد

وزن

25 کیلوگرم

وزن قابل تحمل

250 کیلوگرم

ابعاد

200*140 سانتیمتر

سایر توضیحات

با قابلیت چرخش هوا زیر تشک, جلوگیری از ایجاد گودی کمر, دارای خاصیت طبی و کمک به افزایش گردش خون, زیر تشک ساده، بدون اهرم و غیر متحرک, ساده – 5لاین فنر پلاستیکی بقیه چوبی, قابل استفاده برای زیر باکس تخت, مناسب برای تشک طبی

معرفی زیر تشک دانلوپیلو مدل Aqua3 Flex NV 200

داشتن کالای خواب مناسب از جمله مواردی است که برای خواب آرام و راحت نیاز داریم. زیر تشک مدل Aqua3 Flex NV شرکت دانلوپیلو یکی از کالاهای مناسب و باکیفیت است که به خواب راحت شما کمک می کند. این زیر تشک از جنس چوب بامبو بوده واستحکام بالایی دارد و بهترین جایگزین به جای چوب های نئوپان است. چوب های بامبو به کار رفته در زیرتشک دانلوپیلو وزن زیاد تا ۲۵۰ کیلوگرم را به خوبی تحمل می کند. با گذشته زمان و استفاده زیاد خم یا شکسته نمی شود و می توانید سال ها از زیر تشک خارجی استفاده کنید. فاصله بین چوب های زیر تشکی باعث گردش هوا در آن می شود و از بو گرفتن و کپک زدن تشک شما جلوگیری می کند.

چوب های به کار رفته در ساخت این کفی تخت به وسیله گیره های سیلیکونی از اطراف به فریم متصل شده است، اتصالات محکم می باشد و با گذشت زمان باز نمی شود. زیرتشک آلمانی دانلوپیلو به صورت ارگونومیک و مطابق با آناتومی بدن انسان طراحی شده است، ستون فقرات شما را در هنگام خواب در یک راستا قرار می دهد و از فشار به کمر، گردن و کتف شما جلوگیری می کند. از جمله زیر تشک های تولیدی برند دانلوپیلو می توان ار زیرتشک مدل Aqua3 Flex NV 200 نام برد که ۲۵ کیلوگرم وزن دارد.

جنس فریم زیرتشک خارجی از چوب بامبو است و می تواند برای سرویس خواب هایی با کفی نئوپانی جایگزین شود. همچنین قابلیت چرخش هوا زیرِ تشک وجود دارد. زیرتشک های دانلوپیلو از جمله زیر تشک آلمانی طبی است و به تنظیم گردش خون کمک می کند. به علاوه از ایجاد گودی کمر جلوگیری می کند. جنس فریم این زیرتشک از چوب بامبو به همراه ۵ لایه فنر پلاستیکی است. استقامت بالای چوب بامبو باعث شده است که زیر تشک تخت دانلوپیلو تحمل ۲۵۰ کیلوگرم وزن را داشته باشد.

در مورد زیر تشکی های خارجی دانلوپیلو بیشتر بدانید

زیر تشکی یا کفی تخت های قابل تنظیم Dunlopillo یک کالای خواب شگفت انگیز است که می‌تواند دقیقاً مطابق با نیازهای شما تنظیم شود و شما را راحت‌ترین حالت ممکن برای خواب و استراحت روی تشک قرار دهد.

نوارهای چوبی Sprung Birch Wood Slats از چوب باکیفیت بامبو به گونه ای ساخته شده اند که به طور مستقل انعطاف پذیر بوده و با شکل بدن، وزن و حرکت شما سازگاری داشته باشند. می توانید با حرکت دادن تنظیم کننده ها به لبه بیرونی سیستم، استحکام پایه را افزایش دهید.

زیر تشکی های قابل تنظیم دانلوپیلو در پنج حالت قابل تنظیم است و موقعیت آن توسط یک کنترل از راه دور (در انواع برقی) یا با تنظیم دستی قابل تغییر است. از دیگر مزایای زیر تشکی های دانلوپیلو عدم اشغال فضای زیر تخت خواب است و می توانید همچنان کشو های سرویس خواب خود را داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

پایه قابل تنظیم Dunlopillo بهترین گزینه برای جفت شدن کامل با تشک طبی دانلوپیلو می باشد و میتوانید این تشک های بی نظیر لاتکس را اینجا در مجموعه کالای خواب ژرمن کالا با بهترین قیمت خریداری کنید.

محصولات منتخب