زیر تشک دانلوپیلو مدل سانشاین 400 Bettkasten با ظرفیت 120 کیلو

7,100,000 تومان8,300,000 تومان

برند:

کد کالا:
2040100

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: چوب بامبو و چهارچوب فلزی
  • ارتفاع: حداقل 10.5 و حداکثر 35 سانتیمتر
  • ابعاد: متنوع
  • وزن: 30 کیلوگرم
  • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع شانه و زیر پا و خواص طبی
  • ظرفیت: 120 کیلوگرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زیر تشک دانلوپیلو مدل سانشاین 400 Bettkasten با ظرفیت 120 کیلو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

برند

دانلوپیلو آلمان

مدل

Sunshine 400 Bettkasten

جنس

چوب بامبو

جنس فریم

چوب بامبو

ارتفاع

10.5 سانتیمتر

حداکثر ارتفاع

35 سانتی‌متر

ابعاد

190*100 سانتیمتر, 190*90 سانتیمتر, 200*120 سانتیمتر, 200*80 سانتیمتر

استاندارد طبی

دارد

معرفی زیرتشک یک نفره دانلوپیلو مدل سانشاین

جنس فریم این کفی تخت از چوب بامبو است. زیرتشک خارجی دانلوپیلو به دلیل خاصیت طبی ای که دارد از ایجاد گودی کمر جلوگیری می کند و به تنظیم گردش خون کمک می کند. این زیرتشک قابلیت تنظیم ارتفاع در قسمت بالا و پایین آن به طور مجزا را دارد.

ویژگی ها

فریم و پایه زیر تشک خارجی از جنس چوب بامبو است و از ماندگاری و مقاومت بالایی برخوردار است. زیرا بامبو از جمله چوب هایی است که گذشت زمان تاثیری منفی بر پایداری اش نخواهد داشت. مقاومت بالای چوب بامبو باعث می شود زیر تشک آلمانی تحمل وزنی بالایی داشته باشد و تا وزن ۲۰۰ کیلوگرم را تحمل کنند. همچنین با استفاده از اهرم های مکانیکی و جک فلزی ای که دارد، قابلیت تنظیم ارتفاع به اندازه دلخواه را دارد.

ارتفاع جک در قسمت بالا و پایین به طور مجزا انجام می شود. در قسمت بالایی حداکثر ارتفاع ۲۲ سانتی متر و در قسمت پایین حداکثر ارتفاع ۳۵ سانتی متر است. به علاوه زیرتشک خارجی قابلیت جدا شدن یک سمت تا ارتفاع ۱۰۶ سانتی متر را دارد. گوشه های فریم از جنس سیلیکون است. قابلیت چرخش هوا زیرِ تشک نیز وجود دارد. همچنین در قسمت مرکزی فریم این زیرتشک از چوب دو لایه استفاده شده است.

در مورد زیر تشکی های خارجی دانلوپیلو بیشتر بدانید

زیر تشکی یا کفی تخت های قابل تنظیم Dunlopillo یک کالای خواب شگفت انگیز است که می‌تواند دقیقاً مطابق با نیازهای شما تنظیم شود و شما را راحت‌ترین حالت ممکن برای خواب و استراحت روی تشک قرار دهد.

نوارهای چوبی Sprung Birch Wood Slats از چوب باکیفیت بامبو به گونه ای ساخته شده اند که به طور مستقل انعطاف پذیر بوده و با شکل بدن، وزن و حرکت شما سازگاری داشته باشند. می توانید با حرکت دادن تنظیم کننده ها به لبه بیرونی سیستم، استحکام پایه را افزایش دهید.

زیر تشکی های قابل تنظیم دانلوپیلو در پنج حالت قابل تنظیم است و موقعیت آن توسط یک کنترل از راه دور (در انواع برقی) یا با تنظیم دستی قابل تغییر است. از دیگر مزایای زیر تشکی های دانلوپیلو عدم اشغال فضای زیر تخت خواب است و می توانید همچنان کشو های سرویس خواب خود را داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

پایه قابل تنظیم Dunlopillo بهترین گزینه برای جفت شدن کامل با تشک طبی دانلوپیلو می باشد و میتوانید این تشک های بی نظیر لاتکس را اینجا در مجموعه کالای خواب ژرمن کالا با بهترین قیمت خریداری کنید.

محصولات منتخب