زیر تشک دانلوپیلو مدل SUNSHINE 100 NV با ظرفیت 130 کیلو

4,880,000 تومان5,360,000 تومان

برند:

کد کالا:
2040199

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: چوب بامبو با کفی فلزی
  • ارتفاع: حداقل 5 و حداکثر 30 سانتیمتر
  • ابعاد: متنوع
  • وزن: 24 کیلوگرم
  • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع شانه و زیر پا و خواص طبی
  • ظرفیت: 130 کیلوگرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زیر تشک دانلوپیلو مدل SUNSHINE 100 NV با ظرفیت 130 کیلو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

برند

دانلوپیلو آلمان

مدل

SUNSHINE 100 NV

جنس فریم

چوب بامبو

جنس پایه

چوب بامبو

وزن

24 kg

وزن قابل تحمل

130 کیلوگرم

ابعاد

190*90 سانتیمتر, 200*100 سانتیمتر, 200*120 سانتیمتر, 200*140 سانتیمتر, 200*80 سانتیمتر, 200*90 سانتیمتر

ارتفاع

5 سانتیمتر

حداکثر ارتفاع

30 سانتی‌متر

سایر توضیحات

دارای گوشه‌های سیلیکونی چوب دو لایه در قسمت مرکزی با قابلیت چرخش هوا زیر تشک

معرفی زیر تشک دانلوپیلو مدل SUNSHINE 100 NV

این کفی تخت از جنس چوب با کیفیت بالا ساخته شده است این زیر تشکی از استحکام بالایی برخوردار بوده، وزن زیاد تا ۱۳۰ کیلوگیرم را به خوبی تحمل می کند. اتصالات به کار رفته در ساخت زیر تشک آلمانی محکم و مقاوم است با گذشته زمان آسیب نمی بیند. چوب های به کار رفته در زیرتشک به وسیله گیره های سیلیکونی به فریم متصل شده است.

این زیرتشک تخت به شما کمک می کند تا در هنگام خواب بدن شما در یک راستا قرار گیرد، بنابراین خواب آرام و راحتی خواهید داشت و به ستون فقرات شما فشار وارد نمی شود. زیرتشک دانلوپیلو از گودی کمر شما جلوگیری می کند. فاصله های بین چوب ها باعث گردش هوا در زیر تشک شما می شود و ماندگاری تشک را افزایش می دهد. وزن این زیرتشک ۲۴ کیلوگرم می باشد. جنس فریم از چوب بامبو است و جایگزین مناسبی برای کفی نئوپانی سرویس های خواب است. زیرتشک مدل SUNSHINE 100 NV دانلوپیلو با خاصیت طبی ای که دارد علاوه بر اینکه به گردش خون کمک می کند، از ایجاد گودی کمر جلوگیری می کند.

ویژگی های زیر تشک دانلوپیلو مدل SUNSHINE 100 NV

کفی تخت موجود در تخت خواب های موجود در بازار گاها پس از مدت زمان کوتاهی، موجب گرفتگی عضلات به ویژه کمر درد در فرد می شوند که سبب می شود فرد احساس راحتی نداشته باشد. این موضوع زمانی تشدید می شود که این کفی تخت همراه با یک تشک نا مناسب استفاده شود. دانلوپیلو برای رفع این مسئله، محصولی با نام زیر تشک مدل SUNSHINE 100 NV در سایز های مختلف از جمله۱۹۰×۹۰ سانتی متر عرضه کرده است. پایه و فریم این زیرتشک از جنس چوب بامبو است. چوب بامبو باعث می شود این زیر تشک آلمانی از ماندگاری و مقاومت بالایی برخوردار باشد.

بامبو از جمله چوب هایی است که گذشت زمان تاثیری منفی بر پایداری اش نخواهد داشت. زیرا چوب بامبو از استحکام بالایی برخوردار است. این گیاه داری خواص جالبی است که در هیچ گیاه دیگری در دنیا یافت نمی‌شود. تراکم و قدرت چوب بامبو، نسبت به تخته ها و چوب های موجود در بازار بیشتر است. از دیگر ویژگی های مهم بامبو، مقاومت آن در برابر رطوبت است. چوب بامبو رطوبت را جذب نمی کند، در نتیجه ترک نمی خورد. این ویژگی ها باعث می شود چوب بامبو تحمل وزنی بالایی در مقایسه با مقاوم ترین چوب ها داشته باشد.

در مورد زیر تشکی های خارجی دانلوپیلو بیشتر بدانید

زیر تشکی یا کفی تخت های قابل تنظیم Dunlopillo یک کالای خواب شگفت انگیز است که می‌تواند دقیقاً مطابق با نیازهای شما تنظیم شود و شما را راحت‌ترین حالت ممکن برای خواب و استراحت روی تشک قرار دهد.

نوارهای چوبی Sprung Birch Wood Slats از چوب باکیفیت بامبو به گونه ای ساخته شده اند که به طور مستقل انعطاف پذیر باشند تا با شکل بدن، وزن و حرکت شما سازگاری داشته باشند. می توانید با حرکت دادن تنظیم کننده ها به لبه بیرونی سیستم، استحکام پایه را افزایش دهید.

زیر تشکی های قابل تنظیم دانلوپیلو در پنج حالت قابل تنظیم است و موقعیت آن توسط یک کنترل از راه دور (در انواع برقی) یا با تنظیم دستی قابل تغییر است. از دیگر مزایای زیر تشکی های دانلوپیلو عدم اشغال فضای زیر تخت خواب است و می توانید همچنان کشو های سرویس خواب خود را داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

پایه قابل تنظیم Dunlopillo بهترین گزینه برای جفت شدن کامل با تشک طبی دانلوپیلو می باشد و میتوانید این تشک های بی نظیر لاتکس را اینجا در مجموعه کالای خواب ژرمن کالا با بهترین قیمت خریداری کنید.

محصولات منتخب