زیر تشک دانلوپیلو مدل Superflex kf با ابعاد متنوع و ظرفیت 120 کیلو

6,300,000 تومان6,700,000 تومان

برند:

کد کالا:
2040255

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: چوب بامبو
  • ارتفاع: حداقل 5 و حداکثر 33.5 سانتیمتر
  • ابعاد: 80.190، 90.190، 90.200 و 100.220 سانتیمتری
  • وزن: 30 کیلوگرم
  • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع شانه و زیر پا
  • ظرفیت: 120 کیلوگرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زیر تشک دانلوپیلو مدل Superflex kf با ابعاد متنوع و ظرفیت 120 کیلو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

برند

دانلوپیلو آلمان

مدل

kf Superflex

جنس

چوب بامبو

جنس فریم

چوب بامبو

ارتفاع

5 سانتیمتر

حداکثر ارتفاع

33.5 سانتیمتر

ابعاد

190*80 سانتیمتر, 190*90 سانتیمتر, 200*90 سانتیمتر, 220*100 سانتیمتر

قابلیت تنظیم ارتفاع پایه ها

دارد

وزن قابل تحمل

120 کیلوگرم

سایر توضیحات

دارای جک فلزی قابلیت تنظیم ارتفاع گوشه‌های سیلیکونی چوب دو لایه در قسمت مرکزی با قابلیت چرخش هوا زیر تشک

معرفی زیر تشک دانلوپیلو Superflex kf

کفی تخت آلمانی مدل kf Superflex برند دانلوپیلو در ابعاد مختلفی تولید شده است. زیرتشک های دانلوپیلو مانند زیرتشک خارجی می توانند به عنوان باکس زیرتخت به جای کفی های نئوپانی که در سرویس های خواب موجود در بازار مرسوم است، استفاده شوند. فریم زیر تشک آلمانی از چوب ساخته شده است. این زیرتشک همانند سایر محصولات دانلوپیلو از جمله تمامی زیرتشک های آن، طبی است و در تنظیم گردش خون کمک می کند. همچنین باعث می شود از ایجاد گودی کمر جلوگیری شود.

از بارزترین ویژگی های زیر تشک آلمانی قابلیت تنظیم ارتفاع در آن است. این تنظیم ارتفاع می تواند به میزان دلخواه در بالا تنه و پایین تنه انجام شود. یعنی اگر احساس نیاز به تغییر ارتفاع در زیر پا یا زیر سر را داشته باشید، می توانید از جک فلزی و اهرم مکانیکی این زیر تشک استفاده کنید تا تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید. بیشترین ارتفاعی که در این زیرتشک قابل تنظیم است ۳۳٫۵ سانتی متر می باشد. جنس فریم این زیرتشک از چوب بامبو است و استحکام و مقاومت زیادی دارد و گوشه های فریم سیلیکونی است.

استفاده از چوب بامبو که چند سالی است در صنعت کاربرد زیادی پیدا کرده است، بسیار مقاوم است. استفاده از چوب این گیاه علاوه بر ایجاد مقاومت بالا در وسایل ساخته شده، از نظر محیط زیستی بسیار مقرون به صرفه است. زیرا برای داشتن جنگلی از گیاه بامبو، حدود ۵ سال زمان کافی است و دیگر نیازی به قطع درختان کهنسال جنگل های قدیمی برای ساخت محصولات چوبی نیست. سلول های این گیاه تراکم بالایی دارند و همین امر باعث می شود که وسایل ساخته شده از چوب بامبو در برابر نفوذپذیری آب نیز مقاوم باشند.

در مورد زیر تشکی های خارجی دانلوپیلو بیشتر بدانید

زیر تشکی یا کفی تخت های قابل تنظیم Dunlopillo یک کالای خواب شگفت انگیز است که می‌تواند دقیقاً مطابق با نیازهای شما تنظیم شود و شما را راحت‌ترین حالت ممکن برای خواب و استراحت روی تشک قرار دهد.

نوارهای چوبی Sprung Birch Wood Slats از چوب باکیفیت بامبو به گونه ای ساخته شده اند که به طور مستقل انعطاف پذیر باشند تا با شکل بدن، وزن و حرکت شما سازگاری داشته باشند. می توانید با حرکت دادن تنظیم کننده ها به لبه بیرونی سیستم، استحکام پایه را افزایش دهید.

زیر تشکی های قابل تنظیم دانلوپیلو در پنج حالت قابل تنظیم است و موقعیت آن توسط یک کنترل از راه دور (در انواع برقی) یا با تنظیم دستی قابل تغییر است. از دیگر مزایای زیر تشکی های دانلوپیلو عدم اشغال فضای زیر تخت خواب است و می توانید همچنان کشو های سرویس خواب خود را داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

پایه قابل تنظیم Dunlopillo بهترین گزینه برای جفت شدن کامل با تشک طبی دانلوپیلو می باشد و میتوانید این تشک های بی نظیر لاتکس را اینجا در مجموعه کالای خواب ژرمن کالا با بهترین قیمت خریداری کنید.

محصولات منتخب