سبد رخت چرک برزنت قرمز مدل Gastona برند کلین ولکه

700,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5830438860

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • جنس برزنت
  • وزن ۵۰۰ گرم
  • ابعاد ۴۰*۴۰*۵۱ سانتی متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت
(1 customer review)

برچسب ها

1 review for سبد رخت چرک برزنت قرمز مدل Gastona برند کلین ولکه

  1. امیر رضایی

    خیلی بهتر از عکسشه کاملا بزرگ و کاربردی

    • webadmin-site (خریدار محصول)

      ممنون از همراهیتون .

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Gastona

ابعاد

40x40x51 سانتی متر

رنگ

قرمز

سایر مشخصات

تعداد طبقات 1 عدد در ندارد پایه ندارد قابلیت آویز کردن لباس ندارد

وزن

500 گرم

جنس

برزنت

معرفی سبد رخت چرک Gastona

تقریبا اکثر افراد از سبد رخت برای مرتب کردن کردن لباس‌های چرک و کثیف خود استفاده می‌کنند. سبد رخت چرک علاوه بر پاکیزگی، به دلیل رنگ و طرح زیبایی که دارد جلوه ای خاص به فضای خانه شما می دهد. سبدهای رخت چرک دارای طرح و رنگ متنوع ای می باشد سبد رخت چرک مدل Gastona علاوه بر طرح و رنگ زیبایی که دارد از کیفیت بالای نیز برخوردار است. این سبد رخت از جنس برزنت می باشد و بر خلاف نمونه های دیگر استحکام و ماندگاری بالایی داشته و در برابر پارگی مقاوم است. گنجایش و اندازه سبد رخت چرک زیاد بوده می توانید حجم بیشتری لباس را در آن نگه دارید.

در دو طرف آن دسته های طراحی شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی آن را جا به جا کنید. مواد به کار رفته در ساخت سبد رخت چرک کاملا با محیط زیست سازگار بوده، برای استفاده کودکان مناسب می باشد. سبد رخت چرک آلمانی به آسانی قابل شستشوی می باشد و می توانید آن را با آب و مواد شوینده ملایم تمیز کنید. در هنگام شستشوی از مواد شوینده قوی استفاده نکنید زیرا به الیاف سبد رخت آسیب می رساند. دور سبد رخت چرک خارجی میله ای قرار دارد که باعث ایستادگی بهتر سبد می شود. دوخت سبد رخت چرک آلمانی محکم بوده با گذشت زمان باز نمی شود شما می توانید سال ها از این محصول با کیفیت استفاده کنید.

محصولات منتخب