سبد رخت چرک سفید پلاستیکی مدل naval برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
8409202860

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • وزن ۱۷۰ گرم
  • جنس پلاستیک (پلی استر)
  • ابعاد ۶۰*۳۳*۳۳ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت
(1 customer review)

برچسب ها

1 review for سبد رخت چرک سفید پلاستیکی مدل naval برند کلین ولکه

  1. فریبا میر ملکی

    چه قدراین کار قشنگه … شارژ نمی کنید ؟

    • webadmin-site

      ممنون از لطفتون به محض شارژ شدن اطلاع رسانی می کنیم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

naval laundry

ابعاد

60x33x33 سانتی متر

رنگ

کرم روشن

سایر توضیحات

مناسب برای رخت چرک در حمام ساخت شرکت Kleine Wolke آلمان

وزن

170 گرم

معرفی سبد رخت چرک naval laundry

سبد مدل naval laundry تولید شرکت کلین ولکه آلمانی می باشد این سبد طراحی منحصر به فرد و زیبایی دارد و از استحکام بالایی نیز برخوردار است روی سبد معمولا منافذی وجود دارد که به گردش هوا در سبد کمک می کند و سبد آلمانی از نوع بدون درب می باشد و باعث عبور هوا می شود همچنین سبد آلمانی دو دسته دارد که جا به جایی را برای شما آسان می کند. سبد رخت چرک یکی از وسایلی است که وجود آن برای هر خانه ای لازم و ضروری می باشد. سبد آلمانی ابعاد مناسبی دارد و فضای کمی را اشغال می کند و آن را می توانید کنار ماشین لباسشویی قرار دهید. اتفاع و اندازه این محصول بزرگ بوده فضای کافی برای نگهداری لباس در اختیار شما قرار می دهد. از این سبد می توانید به عنوان نظم دهنده برای نگهداری لباس در اتاق و وسایل دیگر نیز استفاده کنید.

سبد رخت چرک آلمانی از پلاستیک مرغوب ساخته شده است و از استحکام بالایی برخوردار است. پلاستیک به کار رفته در این سبد رخت چرک قابل بازیافت می باشد و به طبیعت آسیب نمی رساند. این سبد به دلیل جنس پلاستیکی که دارد در برابر رطوبت مقاوم بوده و قابلیت استفاده در حمام را دارد. این سبد ماندگاری بالایی دارد و حالت آن در اثر رطوبت و استفاده زیاد تغییر نمی کند و سال ها می توانید از آن استفاده کنید. سبد آلمانی دارای طراحی زیبا و با دوام رنگ بندی متنوع است که با هر سبک و دکوراسیونی مطابقت می شود و می توانید رنگ آن را به راحتی با اکسسوری های دیگر خود ست کنید. سبد رخت آلمانی سایزهای متنوع ای دارد که می توانید متناسب با نیاز خود یکی را خریداری کنید. سبد رخت چرک آلمانی با اندازه و رنگبندی مناسب، زیبا و بادوام طراحی شده و می تواند درجمع آوری این لباس به شما کمک کند. اگر به دنبال یک سبد با کیفیت با طرح و رنگبندی زیبا هستید ما به شما سبد رخت چرک آلمانی را پیشنهاد می کنیم که از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات منتخب