سبد رخت چرک سفید طوسی بزرگ برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
8406977860

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • وزن ۱۳۸ گرم
  • جنس پلاستیک (پلی‌پروپیلن)
  • ابعاد ۵۵*۳۵*۳۵ سانتیمتر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سبد رخت چرک سفید طوسی بزرگ برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

square double grey

ابعاد

55x35x35 سانتیمتر

رنگ

طوسی

سایر توضیحات

سبد لباس از نوار پلی پروپیلن ساخته شده است که به دلیل خواص آن قابل شستشو است. ساخت شرکت Kleine Wolke آلمان قابل استفاده در اتاق خواب،آشپزخانه

وزن

138 گرم

معرفی سبد square double grey

سبد رخت چرک یکی از وسایلی می باشد که کاربرد زیادی در خانه دارد و برای هر خانه ای لازم و ضروری است. از این سبد می توانید برای جمع آوری رخت چرک و همچنین مرتب سازی لباس های شسته شده در فضای منزل استفاده کنید. سبد مدل square double grey یکی از نمونه های متنوع سبد می باشد که تنوع زیادی در رنگ، طرح و سایز دارد می تواند نیاز روزانه شما را برطرف کند. این سبد تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد و از بهترین مواد اولیه ساخته شده است. روی سبد های رخت چرک معمولا برای جلوگیری از بوی بد لباس و گردش هوای بهتر منافذهای برای عبور هوا می باشد. سبد رخت آلمانی ابعاد مناسبی داشته و گنجایش آن بالا می باشد و فضای زیادی را برای قرار دادن لباس در اختیار شما قرار می دهد.

می توانید این سبد رخت را در کنار ماشین لباسشویی قرار دهید و لباس های کثیف را داخل آن بیندازید. سبد خارجی از جنس پلاستیک (پلی‌پروپیلن) مرغوب ساخته شده است و کیفیت و استحکام بالایی دارد و ضربه های نچندان شدید به بدن آن آسیب نمی رساند همچنین به دلیل جنس پلاستیکی که دارد در برابر رطوبت نیز مقاوم و با دوام است برای استفاده در رختکن حمام نیز مناسب می باشد. رنگ سبد رخت چرک آلمانی را می توانید با اکسسوری های دیگر خود ست کنید. سبد لباس آلمانی از نوع درب دار است و مانع پخش شدن بوی لباس چرک به فضای خانه می شود درب آن به خوبی وری بدنه قرار گرفته و چفت می شود. قیمت این سبد با طراحی زیبا و کاربردی که دارد نسبت به نمونه های مشابه بسیار مناسب است. برای شستشوی آن نیز می توانید از یک دستمال مرطوب استفاده کنید.

محصولات منتخب