ست روتختی دو نفره برند انگلیش هوم ترکیه طرح گل آبی 200.220

ناموجود

برند:

کد کالا:
8680887295892

ویژگی های محصول

  • برند: انگلیش هوم ترکیه
  • جنس: 100% پنبه ضد حساسیت
  • ابعاد روتختی: 200.220 سانتیمتر
  • ابعاد روبالشی: 50.70 سانتیمتر
  • 3 تکه
  • قابل شستشو با ماشین لباسشویی
  • قابلیت اتوکشی با دمای کم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت
(1 customer review)

1 review for ست روتختی دو نفره برند انگلیش هوم ترکیه طرح گل آبی 200.220

  1. غریب زاده

    من اینو ارتون گرفتم خیلی خوشگله کلا محصولات این برند همشون خوبن تنوع بیشتری بیارین

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 20 × 200 سانتیمتر
جنس

100% پنبه

ابعاد

– رویه لحاف: 220×200 سانتی متر
– دو عدد روبالشی: 50×70 سانتی متر

سایر ویژگی ها

– قابل شستشو در ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه
– قابل اتوکشی
– قابل شستشو با دست

وقتی از لوازم اتاق خواب صحبت می‌کنیم اولین چیزی که به ذهن می‌رسد تخت خواب و ست رو تختی آن است. مورد بسیار مهم و ضروری که یک برند معتبر خیال شما را درباره آن راحت کرده است. این برند نامی نیست جز انگلیش هوم خانه انگلیسی که با تجربه بالای خود برای هر سلیقه ای در این زمینه کالای منحصر به فردی ارائه نموده است. ست رو تختی دو نفره برای تخت زوج‌های جوان با رنگ آبی ملیح و زیبای خود یک انتخاب عالی است. با خیال راحت از اصل بودن این ست رو تختی می‌تواند تنها با چند کلی در این صفحه ست روتختی خود را سفارش دهید و از آن لذت ببرید. یک لحاف و دو عدد رو بالشی در این ست، مهمترین موارد برای داشتن خوابی آسوده را به شما خواهد داد. از طرفی نیازی به نگرانی برای شستشوی این ست نیز نخواهید داشت. این رو تختی برند انگلیش هوم برای شستن با دست یا ماشین لباسشویی آماده است.

برند انگلیش هوم (English Home) از پیشروان در زمینه منسوجات لوکس داخلی و تولید انواع کالای خواب از جمله لحاف و روتختی می باشد. این شرکت در سال 2008 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در استانبول ترکیه قرار دارد. در حال حاضر بیش از 180 فروشگاه در ترکیه، اوکراین، قبرس، آذربایجان، آلبانی، عراق و البته بلغارستان داریم. مجموعه ژرمن کالا جدید ترین مدل های روتختی از این برند خوشنام را برای خریداران کالای خواب خود فراهم کرده است. ملحفه های برند انگلیش هوم مناسب چهار فصل سال بوده و علاوه بر ارائه خواب گرم و راحت، دارای ظاهر بسیار زیبایی هستند که به دکوراسیون اتاق و تخت خواب کمک بسیاری می کند.

محصولات منتخب