ست روتختی دو نفره برند کاراجا ترکیه طرحدار 200.220

ناموجود

برند:

کد کالا:
8680214237489

ویژگی های محصول

  • برند: کاراجا ترکیه
  • جنس: پنبه ضد حساسیت
  • ابعاد کاور روتختی: 200.220 سانتیمتر
  • ابعاد لحاف روتختی: 240.260 سانتیمتر
  • ابعاد روبالشی: 50.70 سانتیمتر
  • 4 تکه
  • قابل شستشو با ماشین لباسشویی
  • قابلیت اتوکشی با دمای کم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست روتختی دو نفره برند کاراجا ترکیه طرحدار 200.220”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

جنس

100% پنبه

ابعاد

– لحاف: 200×220 سانتی متر
– رو تختی: 240×260 سانتی متر
– 2 عدد روبالشی: 50×70 سانتی متر

سایر ویژگی ها

– قابل شستشو در ماشین لباسشویی ، توصیه می شود در دمای 30 درجه شستشو دهید.
– برای استفاده در خشک کن مناسب است.
– اتوکشی مانعی ندارد

رو تختی کاراچا یا کاراجا هوم از زیباترین انتخاب‌هایی است که برای اتاق خواب و تخت‌تان می‌توانید داشته باشید. این برند معروف با کیفیت بالا و طرح‌های زیبا به سرعت توانسته سهم بازار بالایی در جهان و مخصوصا آسیا و اروپا به خود اختصاص دهد. ست رو تختی 2 نفره برای همه خانواده ها مخصوصا تازه داماد و عروس یک کالای مهم به شما می‌رود. پس اگر به دنبال یک خرید با کیفیت و با دوام بالا هستید به شما ست رو تختی 2 نفره کارچا را پیشنهاد می‌کنیم. این ست رو تختی با تم رنگی سبز آرامش خاصی به تخت و اتاق خواب شما داده و خوابی آرام برایتان به ارمغان خواهد آورد.

ست رو تختی 4 تکه کاراچا با داشتن یک لحاف 2 متری، یک رو تختی بزرگ و دو عدد رو بالشی از بهترین گزینه‌های ست روتختی به شمار می‌رود. جنس این ست از پنبه بوده تا نرمی بیشتری به تخت شما بدهد. از طرفی برای شستشو و اتوکشی این ست نگران نباشید به راحتی می‌توانید این عمل را انجام دهید.

برند کارجا (Karaca Home) یک برند ترکیه ای است که انواع محصولات خانگی از جمله انواع کالای خواب را تولید می کند. همه آنها با طراحی منحصر به فرد، دوخت با کیفیت بالا و مواد استفاده شده عالی متمایز می شوند. این برند تولید خود را در سال 1973 آغاز کرد. امروزه خط برند شامل بیش از 50000 محصول است. شروع آن از تولید حوله، ملحفه، پتو، بالش، روتختی شروع شده و با تولیدات ظروف و لوازم خانگی پایان یافت.

پنبه طبیعی، همچنین رانفورس نخی، ساتن و ژاکارد مواد اولیه ساخت ست های روتختی برند کاراجا را تشکیل می دهند. این کالای خواب را با خیال راحت می توان از آثار هنری نامید، زیرا واقعاً شایسته آن است. همه مواد با در نظر گرفتن دقیق ترین استانداردهای زیست محیطی انتخاب و با یکدیگر ترکیب می شوند و یک محصول منحصر به فرد برای تخت خواب شما ایجاد می کنند.

شما می توانید به راحتی این مدل روتختی ترک را از مجموعه کالای خواب فروشگاه آنلاین ژرمن کالا خریداری کنید.

محصولات منتخب