ست سرویس بهداشتی سرامیکی سه تکه سبز مدل mila برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
8401683000

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • رنگ: سبز
  • ست سه تکه
  • دارای فرچه دستشویی، جا مسواکی و جا مایع
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست سرویس بهداشتی سرامیکی سه تکه سبز مدل mila برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

mila

ابعاد

فرچه 10x10x40 سانتیمتر جا مایع 9x7x17 سانتی متر جا مسواکی11×7.5 سانتیمتر

رنگ

سبز

وزن

فرچه 984 گرم جا مایع 315 گرم جا مسواکی

جنس

سرامیک

معرفی

هر یک از ما زمان قابل توجهی را در حمام و سرویس بهداشتی می گذرانیم، بنابراین رسیدگی و بهبود ظاهر آن از اهمیت بسیاری برخوردار است. علاوه بر تجهیزاتی مانند روشویی، شیرآلات و … که به صورت پیش فرض در سرویس بهداشتی نصب می شوند، اکسسوری ها و ست سرویس بهداشتی نیز تاثیر به سزایی در ظاهر سرویس بهداشتی دارند. ست سرویس بهداشتی mila، یکی از شکیل ترین ست های شرکت کلین ولکه آلمان است.

کلین ولکه برندی با بیش از نیم قرن سابقه در صنعت تولید لوازم بهداشتی است که محصولاتش را به ۴۰ کشور مختلف در سراسر جهان صادر می کند. کیفیت، تجربه و اعتبار کلین ولکه، این برند را به نامی آشنا در سراسر جهان به ویژه در میان کشورهای آلمانی زبان بدل کرده است. ست سرامیکی mila، شامل تمامی وسایل مورد نیاز شما در سرویس بهداشتی یعنی جامایع دستشویی، جامسواکی و فرچه توالت شوی می شود. جامایع دستشویی این ست دارای پمپی با کیفیت و بدنه ای با دهانه بزرگ به منظور پرکردن آسان مخزن است.

فرچه توالت ست mila به صورت کروی و با پوشش ۳۶۰ درجه ای از الیاف باکیفیت و پرتراکم طراحی شده که کار شستشو را بسیار آسان و سریع می سازد. این ست از سرامیک بسیار باکیفیت ساخته شده و دارای گوشه هایی منحنی همراه با سطحی آراسته شده به دوایر مقعر است. ظاهر زیبا و متفاوت این ست می تواند فضای یکنواخت و تکراری سرویس بهداشتی را دگرگون کند. رنگ سبز ست سرویس بهداشتی mila را می توانید با طیف های روشن تر این رنگ مانند سبز تیفانی و یا رنگ های کرم، قهوه ای و سفید قابل هماهنگی است.

محصولات منتخب