ست سرویس بهداشتی سه تکه گلبهی مدل Salmon mallow کلین ولکه

900,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5873414000

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • رنگ: گلبهی
  • ست سه تکه
  • دارای جا مسواکی، سینی و جا مایع
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست سرویس بهداشتی سه تکه گلبهی مدل Salmon mallow کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Sage Salmon mallow

ابعاد

جا مایع دستشویی 17x7x7 سانتیمتر سینی 2x10x20 سانتی متر جا مسواکی 10.3x7x7

رنگ

گلبهی

سایر مشخصات

قابلیت اتصال به دیوار ندارد قابلیت شستشو دارد ساخت شرکت Kleine Wolke آلمان

وزن

جا مایع دستشویی 866 گرم سینی 290 گرم جا مسواکی 222 گرم

جنس

سرامیک

ست سرویس بهداشتی گلبهی Sage Salmon mallow

سرویس بهداشتی هر چقدر هم کوچک باشد، به راحتی و با انتخاب اکسسوری و ست های مناسب، می تواند ظاهری زیبا به خود بگیرد. ست های سرویس بهداشتی علاوه بر زیبایی، به حفظ نظم این محیط نیز کمک می کنند. یکی از متنوع ترین و زیباترین مجموعه ست های سرویس بهداشتی را می توانید در میان محصولات شرکت کلین ولکه بیابید.

کلین ولکه برندی مطرح در اروپاست که بیش از ۵ دهه پیش درکشور آلمان تاسیس شده است. این برند معتبر، اکنون محصولات باکیفیتش را به ۴۰ کشور مختلف در سراسر جهان صادر می کند. تجلی کیفیت و ماندگاری بی نظیر محصولات آلمانی را می توانید در تولیدات این شرکت آلمانی مشاهده کنید. ست سرویس بهداشتی mallow، یکی از جدیدترین محصولات این برند صاحب نام اروپایی است. یکی از راه های تغییر طراحی و رهایی از چارچوب های رایج دکوراسیون سرویس بهداشتی، استفاده از سینی های کوچک در این محیط است.

ست سرویس بهداشتی mallow شما را از خرید این سینی ها بی نیاز می سازد. این ست از جامایعی، جامسواکی و یک عدد سینی کوچک تشکیل شده است. جامایعی و جامسواکی بر روی این سینی و در کنار روشویی قرار داده می شوند. کلین ولکه برای طراحی این ست از سطح موجی شکل استفاده کرده که ظاهری خاص به آن بخشیده است. جامسواکی و جامایعی این ست دارای حجم و اندازه مناسب برای استفاده خانوادگی هستند. دهانه مخزن جامایع دستشویی بزرگ بوده و پر کردن آن بسیار آسان است.

کیفیت مثال زدنی این ست شما را تا مدت ها از خرید مجدد و صرف هزینه اضافی بی نیاز می سازد. رنگ گلبهی این ست که ورژن روشن تر مرجانی محسوب می شود، با رنگ های سفید، طوسی، آبی تیفانی و طیف های مختلف رنگ صورتی قابل هماهنگی است. اقلام ست سرامیکی سرویس بهداشتی mallow قابل شستشو در ماشین ظرف شویی نیز می باشند.

محصولات منتخب