ست سرویس بهداشتی 3 تکه سرامیکی سفید mila کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
8401100000

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • رنگ: سفید
  • ست سه تکه
  • دارای فرچه دستشویی، جا مسواکی و جا مایع
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست سرویس بهداشتی 3 تکه سرامیکی سفید mila کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

mila

ابعاد

فرچه 10x10x40 سانتیمتر جا مایع 9x7x17 سانتی متر جا مسواکی11×7.5 سانتیمتر

رنگ

سفید

وزن

فرچه 984 گرم جا مایع 315 گرم

جنس

سرامیک

معرفی ست سرویس بهداشتی mila

ست سرویس بهداشتی عضو جدا نشدنی و ضروری هر سرویس بهداشتی است. این اقلام که یکی از پرمصرف ترین ابزارهای منزل یا محل کار هستند، علاوه بر کاربرد اصلیشان می توانند به فضای سرویس بهداشتی ظاهری زیبا و مدرن ببخشند. با توجه به استفاده روزانه و زیاد از این وسایل، کیفیت و ماندگاری آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

شرکت کلین ولکه آلمان یکی از تولیدکنندگان به نام در صنعت تولید لوازم بهداشتی محسوب می شود. این شرکت که بیش از نیم قرن تجربه در این صنعت دارد، در حال حاضر  محصولاتش را به ۴۰ کشور دنیا صادر می کند. ست سرویس بهداشتی Mila کلین ولکه، یکی از ست های کلکسیون سرویس بهداشتی این شرکت است. این ست از جنس سرامیک باکیفیت ساخته شده و شامل پمپ مایع دستشویی، جامسواکی و فرچه توالت شوی می شود.

دوام و ماندگاری بالای این ست شما را تا مدت ها از خرید اکسسوری جدید و صرف هزینه مجدد بی نیاز می سازد. کلین ولکه در طراحی ست Mila خود، از هندسه مکعبی شکل همراه با گوشه های منحنی استفاده کرده است. سطح این ست دارای تورفتگی های دایره ای شکلی است که علاوه بر زیبایی، مانع سر خوردن این اکسسوری هنگام جابه جایی احتمالی می شود.

پمپ مایع دستشویی این ست دارای دهانه ای بزرگ است و از این رو پرکردن مخزن آن به آسانی انجام می شود. جامسواکی ست Mila دارای ظرفیت مناسبی برای نگهداری مسواک های متعدد بوده و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. استحکامی که در طراحی و ساخت فرچه توالت شوی این ست نیز مشاهده می شود. با توجه به رنگ سفید این ست، می توان از آن در هر نوع سرویس بهداشتی با هر استایلی استفاده نمود. ظاهر مدرن و بسیار شیک ست سرویس بهداشتی Mila می تواند مانند یک مجموعه تزئینی، زیبایی بخش سرویس بهداشتی شما باشد.

محصولات منتخب