ست فنجان قهوه خوری چینی ال سی هوم

ناموجود

برند:

کد کالا:
8681380658863

ویژگی های محصول

  • برند ال سی وایکیکی
  • ساخت کشور ترکیه
  • رنگ آبی و سفید
  • شیک و زیبا
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست فنجان قهوه خوری چینی ال سی هوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

جنس

چینی

تعداد

6 فنجان و 6 نعلبکی

ابعاد فنجان

5×5 سانتی متر

رنگ

سفید – سورمه ای

معرفی ست فنجان قهوه خوری چینی ال سی هوم

دورهمی و مهمانی از علایق قدیمی ایرانی‌ها است. نشستن و گپ زدن فرقی نمی‌کند در یک وعده غذایی مانند ناهار یا شام باشد یا برای یک عصرانه و یا شب نشینی ترتیب داده شده باشد. همواره این مراسم از استقبال خوبی برخوردار بوده است. این فضای اجتماعی از طرف میزبان به یک پذیرایی خاص نیز نیاز دارد. قهوه یکی از نوشیدنی‌های جذاب و شگفت انگیز است که می‌توانید در دورهمی‌های خود سرو کنید. برای این کار ال سی هوم با ست فنجان قهوه خوری خود به کمک شما خواهد آمد. این قهوه خوری زیبا با ظرفیت مناسب به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که یک جمع 6 نفره را پذیرا باشد. این محصول از جنس چینی بوده و ظرافت خاصی در ساخت آن به کار رفته است.

اگر به داشتن فنجان های قهوه خوری با طرح های مختلف علاقه دارید این ست همان چیزی است که به دنبال آن می‌گردید. در این ست از ترکیب 3 طرح مختلف بهره برده است که در عین متفاوت بودن، هارمونی و هماهنگی مناسبی هم از نظر طرح و هم از نظر رنگ با یکدیگر دارند. 6 فنجان در 3 طرح به همراه 6 پیشدستی یا نعبلکی با تم رنگی سفید و سورمه ای در آشپزخانه و دورهمی شما چشم نواز خواهد بود.

برای خرید این محصول کافی است آن را به سبد خود اضافه کنید و پس از تکمیل خرید، در مقصد مدنظرتان با ضمانت اصالت کالا تحویل بگیرید.

محصولات منتخب